«خچرخش»: شرکت چرخشگر، اطلاعات و گزارش فعالیت ماهانه مردادماه خود را در کدال منتشر کرد. این شرکت در مدت یک‌ماه ۳۱۲دستگاه گیربکس سنگین تولید کرده و ۳۴۲دستگاه از این محصول را به قیمت ۵۸میلیون تومان به فروش رسانده است. همچنین در این مدت، ‌هزار و ۳۰۸جعبه فرمان سنگین به نرخ ۲۷میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان و ۲‌هزار و ۵۱۰گیربکس نیمه‌سنگین با نرخ ۱۰میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان، فروخته است. مجموع درآمد این شرکت در مردادماه، ۱۰۷میلیارد تومان و در چهارماه ابتدایی سال، حدود ۳۵۵میلیارد تومان بوده که نسبت به تیرماه، تغییرات چشمگیری در درآمدهای آن مشاهده نمی‌شود. این شرکت از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد، ۴۶۲میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

«کپارس»: کاشی‌پارس، ۳۱‌هزار و ۸۲۵مترمربع کاشی دیواری را با نرخ ۱۱۱‌هزار تومان به ازای هر مترمربع و ۷۱‌هزار و ۸۷۸مترمربع کاشی پرسلانی را به نرخ ۲۲۴‌هزار تومان به ازای هر مترمربع در بازار داخل به فروش رسانده است. در بازار خارجی نیز شرکت، ۲۵۶‌هزار مترمربع کاشی دیواری را با نرخ ۹۰‌هزار تومان به‌ازای هر مترمربع و ۱۵۳‌هزار مترمربع کاشی پرسلانی را با نرخ ۱۴۴‌هزار تومان به ازای هر مترمربع به فروش رسانده است. مجموع درآمد شرکت در مردادماه، ۶۳میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه پیش از آن، ۱۶‌درصد افزایش درآمد داشته است. این شرکت در پنج‌ماه ابتدایی سال ۲۴۸میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

«گکوثر»: هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان طی مردادماه، ۳میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان از اتاق به صورت ریالی و ۵۸۱میلیون تومان به صورت ارزی درآمد کسب کرده است. همچنین درآمد تغذیه هتل در این مدت، ۸میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بوده و از سایر درآمدهای عملیاتی نیز ۵۳۵میلیون تومان درآمد حاصل شده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۱۳میلیارد تومان و از ابتدای سال تا پایان مرداد ۶۷میلیارد تومان بوده است. در تیرماه نیز این شرکت نزدیک به ۱۵میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

«فراور»: شرکت فرآوری مواد معدنی ایران، ۲۷۵تن شمش روی را با نرخ ۸۴میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان به ازای هر تن به فروش رسانده است. درآمد شرکت در این مدت، تنها از این محل بوده و مبلغ درآمد شرکت نیز حدود ۲۳میلیارد تومان بوده که نسبت به تیرماه با افزایش ۵۳۸درصدی مواجه شده است. درآمد شرکت از ابتدای سال تا پایان مردادماه سال‌جاری ۷۲میلیارد تومان بوده است.

«غاذر»: بررسی‌ گزارش فعالیت ماهانه شرکت کشت و صنعت پیاذر نشان می‌دهد که این شرکت در مردادماه سال‌جاری، ۵۵۷‌هزار عدد محصول را به مشتریان داخلی خود فروخته که از این محل نزدیک به ۷میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان درآمد داشته که نسبت به تیرماه با کاهش یک‌میلیاردی همراه شده است. همچنین متوسط نرخ فروش در این مدت، ۱۳میلیون تومان به ازای هر محصول بوده است. فروش صادراتی شرکت در این مدت، ۲۸۲میلیون تومان بوده که با احتساب فروش داخلی، مجموع درآمد شرکت در مردادماه، ۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان شده است. «غاذر» از ابتدای سال‌جاری، نزدیک به ۳۴میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

«زپارس»: شرکت ملی کشت و صنعت دامپروری پارس، در مردادماه سال‌جاری، حدود ۱۴۹میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. این مبلغ در پنج‌ماه ابتدایی سال‌جاری، ۳۹۶میلیارد تومان بوده است. این شرکت در تیرماه تنها ۳۱میلیارد تومان درآمد به دست آورده بود.