فملی

شرکت ملی صنایع مس ایران در تیرماه ۱۴۰۱، مبلغ ۶,۰۷۵میلیارد تومان درآمد داشته که ۹۴/ ۸۰‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۰۶/ ۱۹‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۴۲/ ۳۷درصد و نسبت به میانگین ماه‌‌‌های قبل ۶۹/ ۱۷درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۴/ ۲۱‌درصد کاهش درآمد داشته است.

در تیرماه میزان فروش کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران ۲۱ هزارتن ثبت شده، در حالی که متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته ۲۶هزارتن بوده است. «فملی» در این ماه نیز تولید ۲۴هزارتن کاتد را گزارش کرد. در سال گذشته، متوسط تولید شرکت برابر ۲۴هزارتن بود. تولید چهارماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲درصدی  دارد. نرخ فروش کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران در ماه مورد گزارش برابر ۲۵۶‌هزار تومان بوده است؛ در حالی که فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط ۲۳۳‌هزار تومان بود.

سیمرغ

سال مالی این شرکت منتهی به آذرماه است. در هفتمین ماه سال مالی، «سیمرغ» توانسته است فروشی برابر ۱۷۴میلیارد تومان داشته باشد. فروش هفت‌ماه سال مالی کنونی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۸درصد دارد. در تیرماه میزان فروش شرکت سیمرغ ۴،۳۸۹تن ثبت شده؛ در حالی که متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته حدود ۶هزارتن بوده است.

«سیمرغ» در تیرماه تولید ۴،۶۰۹تن تخم‌مرغ را گزارش کرده است. در سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۵،۸۰۰تن بوده است. تولید امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲درصدی را نشان می‌دهد. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۳۵۶هزار و ۵۵۹ریال است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط ۱۶۹هزار و ۷۱۹ریال بود.

جم

پتروشیمی جم در تیرماه توانست ۲,۸۹۷میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش کسب کند؛ در حالی که مبلغ فروش طی ماه‌‌‌های گذشته بیش از ۳هزار میلیارد تومان بود. میزان فروش این شرکت ۲۴‌درصد نسبت به خردادماه کمتر بود، به‌طوری که از ۱۴۷هزار تن به ۱۱۷‌هزار تن رسید. اما نرخ فروش تغییر خاصی نداشت و حدود ۲۴هزار و ۶۰۰تومان در هر کیلو بود. میزان تولید از ابتدای سال‌جاری روند صعودی را طی کرده و از ۸۷هزار و ۵۰۰تن در فروردین به ۹۵هزار و ۵۰۰تن در تیر رسیده است.

هرمز

فولاد هرمزگان جنوب در تیرماه فروشی برابر ۲,۴۰۶میلیارد تومان داشته است. فروش چهارماه امسال این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵درصدی نشان می‌دهد. در ماه یادشده میزان فروش اسلب شرکت ۱۴۰هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته ۱۱۹هزارتن بوده است. موجودی اسلب شرکت در حال حاضر ۲۱۷‌هزار تن است.

«هرمز» در این ماه نیز تولید ۸۴هزارتن اسلب را گزارش کرده است. در سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۱۲۰هزارتن بوده است. تولید چهارماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۳درصد حکایت دارد. نرخ فروش این شرکت در تیرماه برای محصول اسلب ۱۷۰هزار و ۹۳۳ریال بوده است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط با نرخ ۱۵۱هزار و ۱۳ریال بود.

شپاکسا

شرکت پاکسان در هفتمین ماه سال مالی خود‌‌‌ توانسته است ۲۴۵میلیارد تومان فروش داشته باشد. فروش هفت‌ماهه سال مالی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد یک‌درصدی آن حکایت دارد. در تیرماه میزان فروش محصولات «شپاکسا» ۱۰هزار و ۶۳۸تن ثبت شده؛ در حالی که متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته ۱۱هزار و ۱۲۹تن بوده است. پاکسان در این ماه نیز تولید ۱۰هزار و ۷۹۳تن محصول را گزارش کرده است. در سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۱۱هزار و ۳۶۶تن بوده است. تولید امسال نسبت به سال گذشته کاهش ۲۴درصدی دارد. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۲۳۰هزار و ۳۶۴ریال است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط با نرخ ۱۸۷هزار و ۶۲۵ریال بوده است.

سبجنو

سیمان‌‌‌ بجنورد در چهارمین ماه سال مالی توانسته است فروشی برابر ۵۹میلیارد تومان داشته باشد. فروش چهارماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸درصدی دارد. در ماه یادشده میزان فروش محصولات شرکت ۹۷هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته ۱۱۳هزارتن بوده است. «سبجنو» در تیرماه تولید ۱۳۰هزارتن کلینکر را گزارش کرده است. سال گذشته متوسط تولید شرکت برابر ۱۱۷هزارتن بود. تولید چهارماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹درصدی را نشان می‌دهد. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۶,۰۹۳ریال بوده است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط با نرخ‌های ۴,۲۹۵ریال ثبت شده بود.

شغدیر

پتروشیمی غدیر در تیرماه امسال فروشی برابر ۲۸۷میلیارد تومان داشته است. فروش چهارماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۸درصدی دارد. در ماه یادشده میزان فروش محصولات شرکت ۶/ ۸هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته ۹هزارتن بود. «شغدیر» در این ماه تولید ۳/ ۷هزارتن محصول را گزارش کرده، در حالی که سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۹هزارتن بوده است. بنابراین تولید چهارماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۲درصدی برخوردار بوده است. نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۳۳۵هزار و ۲۲ریال بوده است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط با نرخ‌های ۳۶۴هزار و ۷۵۱ریال بوده است.