فملی: شرکت ملی صنایع مس ایران در فروردین به درآمد فروش ۴۳۰۰میلیارد تومانی دست یافته است که نسبت به ماه قبل ۸/ ۴۹‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۴/ ۳۵‌درصد کاهش نشان می‌دهد. با این حال، شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۰۷‌درصد افزایش درآمد داشته است. البته شرکت توضیح داده که مقدار ۱۱هزار و ۱۳۰تن مس کاتد به مبلغ ۲۹۹۷میلیارد تومان در بورس‌کالا فروخته شده که تا تاریخ تهیه گزارش، تحویل و صورت‌حساب نشده است. فارغ از این، طبق آمارها ۵۴/ ۵۱درصد از کل فروش شرکت در ماه فروردین مربوط به فروش داخلی و ۴۶/ ۴۸‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است.

«فملی» در این ماه ۷هزار و ۷۶۸تن کاتد را به فروش (صادراتی) رساند که نسبت به ماه گذشته، ۲۲/ ۵۱درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۴۸/ ۰‌درصد افزایش داشته است.

ارفع : آهن و فولاد ارفع در دوره یک‌ماه منتهی به ۳۱فروردین‌ماه ۱۴۰۱، مبلغ ۴/ ۵۵۱میلیارد تومان درآمد داشته که ۴۲/ ۷۵درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۵۸/ ۲۴‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۲‌درصد افزایش درآمد داشته است. شرکت آهن و فولاد ارفع در فروردین‌ماه ۸۵‌هزار تن شمش فولادی تولید کرد. متوسط تولید ماهانه شمش ارفع در سال گذشته عدد ۶۴‌هزار تن را ثبت کرده بود که به نظر می‌رسد تولید شمش شرکت به سطوح جدیدی رسیده باشد. «ارفع» در فروردین ۳۸‌هزار تن شمش فولادی فروخت که ۲۸‌هزار تن از این میزان مربوط به فروش داخلی و ۱۰‌هزار تن صادراتی بوده است. متوسط فروش ماهانه سال قبل آن هم ۶۰‌هزار تن بوده است.  نرخ فروش شمش در این ماه ۱۰‌درصد رشد ماهانه داشت و به ۱۴هزار و ۵۱۴تومان رسید. نرخ داخلی ۱۴هزار و ۸۱۷تومان و نرخ شمش صادراتی ۱۳هزار و ۶۵۶تومان بوده است.

شگل : سال مالی شرکت گلتاش منتهی به آذرماه است. این شرکت در فروردین‌ماه ۱۴۰۱، مبلغ ۷/ ۳۱میلیارد تومان درآمد داشته که ۹۹/ ۸۰‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۰۱/ ۱۹‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. شرکت گلتاش نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۵/ ۲۴‌درصد کاهش درآمد داشته است. «شگل» در فروردین جمعا هزار و ۲۳۲تن و در سه‌ماه قبل به طور متوسط ۳هزار و ۷۹تن انواع محصولات شامل شامپو، مایع دستشویی صابون و خمیردندان تولید کرده است. متوسط تولید سال مالی قبل آن هم ۴هزار و ۴۷۹تن بوده است  فروش فروردین‌ماه هزار و ۳۲۵تن و متوسط فروش سه‌ماه قبل ۳هزار و ۴۵۱تن ثبت شده است. متوسط فروش سال قبل هم ۴هزار و ۳۸۷تن بوده است این تولیدکننده شامپو و محصولات بهداشتی از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به میزان ۶/ ۲۶۳میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل (۳/ ۲۹۰میلیارد تومان) ۲/ ۹‌درصد کاهش یافته است. نرخ فروش فروردین ۲۳۹هزار و ۲۸۳ریال و متوسط نرخ ماهانه دی، بهمن و اسفند ۲۲۳هزار و ۷۷۵ریال بوده است. متوسط نرخ فروش ۱۲ماه قبل ۲۰۵هزار و ۷۵۷ریال به ازای هر کیلو گزارش شده است.

کخاک: صنایع خاک چینی ایران در فروردین‌ماه ۱۴۰۱، مبلغ ۴/ ۲۶میلیارد تومان درآمد داشته که ۰۸/ ۹۱‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۹۲/ ۸‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۶/ ۳۷‌درصد کاهش درآمد داشته است. «کخاک» در فروردین ۱۹هزار و ۱۶۸تن محصول فرآوری تولید داشته است. میانگین تولید محصول فرآوری در سال گذشته ۱۹‌هزار تن و کل تولیدات فروردین ۳۸هزار و ۸۳۷تن بوده است همچنین این شرکت در فروردین جمعا ۳۱هزار و ۴۴۹تن فروش داشته که ۷هزار و ۲۵۳تن آن فرآوری بوده است. متوسط فروش سال قبل ۴۸‌هزار تن بوده است. نرخ فروش شرکت در ۱۲ماه سال قبل نوسان خاصی نداشته و در بازه ۲هزار و ۸۰۰ تا ۳هزار تومان بوده است. این شرکت در فروردین‌ماه فرآوری را با نرخ ۳۳هزار و ۶۰۰تومان فروخته است.

جم: شرکت پتروشیمی جم در فروردین ۸۷‌هزار تن اتیلن به‌عنوان محصول ابتدای خط در تولید داشته است. میانگین ماهانه تولید سال گذشته ۹۳‌هزار بود. فروش انواع محصولات در ماه فروردین با ۱۳۷‌هزار تن، کمتر از میانگین ماهانه سال قبل (۱۴۶‌هزار تن) بوده است. فروش شرکت پتروشیمی جم در فروردین ۳۶۸۵میلیارد تومان رقم خورد که بعد از فروش ۴۳۱۸میلیارد تومانی اسفندماه سال ۱۳۹۹ بهترین فروش ماهانه شرکت است. میانگین فروش ماهانه ۱۴۰۰ حدود ۲۹۵۳میلیارد تومان بوده است. میانگین نرخ فروش جمیع محصولات شرکت در فروردین ۲۶هزار و ۸۵۶تومان بود که نسبت به ماه قبلی ۶‌درصد افزایش نشان می‌دهد.

کزغال: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۱۶۹میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۷/ ۵‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۴/ ۳۷‌درصد افزایش نشان می‌دهد. مبلغ فروش کزغال در این دوره نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش ۱/ ۲۴درصدی داشته است.  «کزغال» در این ماه ۴۱هزار و ۹۸۱تن کنستانتره زغال‌سنگ را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته ۵۸/ ۵درصد کاهش نشان می‌دهد. نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۹۶/ ۱۱‌درصد افزایش داشته است.

شدوص: شرکت دوده صنعتی پارس در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۹۳میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به ماه قبل از آن ۲/ ۳۰‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۴/ ۳۴‌درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹/ ۱۰۰درصدی نشان می‌دهد. «شدوص» در این ماه هزار و ۲۵۵تن انواع گرید دوده را به فروش (داخلی) رساند که ۳۸‌درصد نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است. نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۳۴/ ۸۹‌درصد افزایش داشته است.