«دفرا»: شرکت فرآورده‌‌‌های تزریقی و دارویی ایران از دریافت مجوز افزایش نرخ انواع سرم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد. مبلغ فروش این محصول در سال مالی قبل ۵/ ۳۷۱میلیارد تومان و نسبت فروش آن به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل۷۰‌درصد بوده است. لازم به توضیح است که با توجه به اعلام قیمت‌های جدید، فروش شرکت نسبت به آخرین پیش‌بینی معادل ۵/ ۱۳درصد افزایش خواهد داشت.

«وآرین»: شرکت توسعه اقتصادی آرین اعلام کرد که افزایش درآمدهای عملیاتی در صورت‌های مالی سه‌ماهه منتهی به ۳۱خرداد ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از برگشت مبلغ ۱/ ۱۹میلیارد تومان ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت در ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ بود که تاثیر آن در افزایش سرفصل درآمدهای عملیاتی در دوره سه‌ماهه منتهی به ۳۱خرداد ۱۴۰۱ مشهود است.

«اخابر»: شرکت مخابرات ایران نتایج برگزاری مزایده را در سامانه کدال منتشر کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که تعدادی از املاک مزایده‌‌‌ای که شرکت مدیریت سازمان‌سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران برگزار کرده بود، با مبلغ ۶/ ۸۵۵میلیارد تومان به صورت نقد و اقساط به فروش رسید.

«کسرا»: شرکت سرامیک‌‌‌های صنعتی اردکان دلایل افزایش سود عملیاتی در دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ را افزایش سود عملیاتی تولید مواد اولیه در شرکت زیرمجموعه که قبلا به نرخ یورو وارد می‌‌‌شد و همچنین افزایش حجم تنوع محصولات که منجر به افزایش مبلغ فروش شده بود، اعلام کرد.

«کالا»: شرکت بورس‌کالای ایران اعلام کرد که پیرو ابلاغیه بند «یک» نشست ۳۵۱ هیات‌مدیره شرکت بورس‌کالای ایران و در راستای ادامه ساخت پروژه ساختمان جدید قرارداد جدیدی با شرکت مهندسان عمران مارون (سهامی خاص) به ارزش ۴/ ۴۹۹میلیارد تومان به‌منظور تهیه مصالح و اجرای کامل عملیات تکمیلی ساختمان منعقد شد.

«وپخش»: هلدینگ داروپخش نیز طی اطلاعیه‌‌‌ای در کدال دلایل افزایش در سود عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل را افزایش فروش و سود خالص شرکت‌های تابعه و سیاست تقسیم سود متخذه در مجامع شرکت‌های مذکور اعلام کرد.

«تکمبا»: شرکت کمباین‌سازی ایران از دریافت مجوز افزایش نرخ ۵۷درصدی در محصولات خود (کمباین ۱۰۵۵) از سوی هیات‌مدیره خبر داد. مبلغ فروش این محصولات در سال مالی قبل ۳۳۴میلیارد تومان و نسبت فروش آن به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۷۹‌درصد بوده است.