«وسینا»: شرکت بانک سینا طی اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌‌‌سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشرشده» اعلام کرد که طبق تصمیمات اتخاذشده صلح‌نامه مورخ ۰۱/ ۱۰/ ۱۴۰۰ فی‌مابین بانک‌سینا و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص تملک سهام شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا، اقاله و کان لم‌یکن می‌شود.

«آبین»: شرکت کشت و صنعت آب شیرین نیز طی اطلاعیه‌‌‌ای تحت عنوان «شفاف‌سازی در خصوص نوسان قیمت سهام» اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/ ۹/ ۶/ ۳ماهه منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰) تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام این شرکت صرفا به دلیل عرضه و تقاضای بازار است.

«دابور»: شرکت داروسازی ابوریحان اعلام کرد که افزایش سود عملیاتی نسبت به سال مالی قبل عمدتا به دلیل تغییر در ترکیب تولید و فروش محصولات و افزایش صادرات نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل بوده است.

«کلوند»: دوشنبه هفته گذشته، شرکت کاشی و سرامیک الوند از تصویب افزایش نرخ انواع کاشی و سرامیک از سوی هیات‌مدیره شرکت خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که افزایش قیمت در گروه محصولات دیوار ۳۲درصد، کف ۳۳‌درصد و پرسلان ۳۸‌درصد بوده که میانگین افزایش قیمت ۳۴‌درصد است و پیش‌بینی می‌شود مبلغ فروش محصولات شرکت در باقی‌مانده سال مالی جاری (منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱) ۶/ ۸۴۲ میلیارد تومان محقق شود. لازم به توضیح است که مبلغ فروش این محصولات در سال مالی قبل ۸/ ۵۸۸میلیارد تومان بوده است.

«غزر»: هفته گذشته شرکت زرماکارون نیز از افزایش نرخ ماکارونی ساده (رشته‌‌‌ای ۷۰۰گرمی) خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که عطف به نامه مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صمت و پیرو ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص مصوبه ستاد تنظیم بازار برای قیمت مصرف‌کننده ماکارونی با لحاظ افزایش هزینه‌‌‌های مرتبط، از قبیل دستمزد، کرایه حمل‌ونقل، بسته‌‌‌بندی و... و همچنین با افزایش نرخ آرد گندم با ۲۷‌درصد سبوس‌‌‌گیری از ۸/ ۴‌هزار تومان به ۹/ ۱۶‌هزار تومان که در مورخ ۱۲/ ۰۲/ ۱۴۰۱ به انجمن تخصصی این صنعت ابلاغ شده است، قیمت انواع ماکارونی رشته‌‌‌ای ساده با احتساب مالیات ارزش‌افزوده به‌‌‌شرح ذیل اعلام می‌شود:

  بسته ۵۰۰ گرمی: از ۳/ ۶هزا تومان به ۱۷‌هزار تومان؛

  بسته ۷۰۰ گرمی: از ۶/ ۸‌هزار تومان به ۲۴‌هزار تومان؛

  بسته هزار گرمی: از ۵/ ۱۲‌هزار تومان به ۳۴‌هزار تومان.