در این راستا شرکت فروسیلیسیم خمین در یک اطلاعیه گروه «الف» از «دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌درصد در نرخ فروش محصولات» خود خبر داد. طبق این اطلاعیه  انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ و هیات‌مدیره شرکت مجوز افزایش نرخ فروسیلیسیم ۶۰-۱۰ (محصول اصلی) را از ۴۵‌هزار و ۲۲۰تومان به ۵۲هزار و ۱۶۰تومان برای هر کیلو صادر کرد. گفته شده، براساس مجوز انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ، در صورت فروش محصول به‌صورت بسته‌بندی، مبلغ ۲هزار ریال به مبالغ فوق اضافه می‌شود. طبق گزارش‌های تولیدی این شرکت، فروسیلیسیم ۶۰-۱۰ محصولی است که ۸۶‌درصد از کل درآمد عملیاتی شرکت یادشده را در برمی‌گیرد. این شرکت سال گذشته از محل فروش همین محصول به میزان ۳۶۴میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

شرکت سایپا هم از برگزاری مزایده برای فروش ملک عظیمیه کرج خود خبر داده است. در خصوص این مزایده گفته شده است: «آگهی مزایده مورخ ۰۴/ ۰۲/ ۱۴۰۱ در روزنامه اطلاعات منتشر شد. متقاضیان برای شرکت در مزایده باید معادل ۵‌درصد از ثمن معامله (به مبلغ۴۰۰میلیارد ریال) را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب بانک‌سپه شعبه قائم‌مقام فراهانی واریز و رسید آن را داخل پاکت مخصوص واریز وجه به شرکت سایپا ارائه کنند.

 شرکت تامین سرمایه امین هم درباره پذیرش تعهدات جدید اطلاع‌‌‌رسانی کرده است. موضوع این تعهد جدید «پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری» و مبلغ آن ۸‌هزار میلیارد ریال است. طبق این اطلاعیه سررسید این اوراق چهارساله و از تاریخ انتشار (۱۰/ ۰۲/ ۱۴۰۱) خواهد بود.  شرکت ویتانا هم در خصوص نتیجه دادگاه بدوی دعوی له شرکت اعلام کرده است: «در خصوص دادخواست ابطال افزایش سرمایه شرکت روغن‌نباتی گلناز به موجب دادنامه صادره از شعبه ۱۷دادگاه حقوقی تهران حکم به ابطال صورت‌جلسه مجمع عمومی (غیرمالی) و صورت‌جلسه افزایش سرمایه به نفع شرکت ویتانا صادر شده است.» تاریخ طرح این دعوی ۱۳ اردیبهشت سال گذشته بوده است.

شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده هم درباره «دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌درصد در نرخ فروش محصولات» خود آگهی منتشر کرد.

طبق‌ این اطلاعیه «به اطلاع می‌رساند براساس مصوبه هیات‌مدیره شرکت کاشی صدف‌سرام استقلال آباده مورخ ۰۶/ ۰۲/ ۱۴۰۱، با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید و حقوق و دستمزد کارکنان، هیات‌مدیره با افزایش قیمت فروش محصولات در حدود ۲۵‌درصد موافقت کرد و مقرر شد افزایش قیمت از تاریخ ۱۰/ ۰۲/ ۱۴۰۱ اجرا شود.» شرکت گسترش صنایع پیام (لپیام) از تقسیم سود شرکت توسعه و گسترش صنایع بسته‌بندی فلزی خبر داده و اعلام کرده است: «پیرو مصوبه مورخه ۲۸/ ۰۱/ ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام، در خصوص تقسیم سود سال مالی منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به استحضار می‌رساند که مبلغ ۸/ ۵میلیارد ریال از بابت سود سهم تقسیم سود در حساب بستانکاری آن شرکت ثبت شده است.»