آریا :پلیمر آریا ساسول در ماه ابتدایی ۱۴۰۱، مبلغ ۲۰۸۰میلیارد تومان درآمد داشته؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۶۱/ ۱۸‌درصد افزایش داشته است. طبق آمارهای ماهانه، از کل درآمد عملیاتی این شرکت ۵۵/ ۴۱‌درصد در بازار داخلی و و ۴۵/ ۵۸‌درصد آن به صورت صادرات محقق شده است. متوسط نرخ انواع پلی‌اتیلن آریاساسول در سال ۱۴۰۰ برابر ۲۷۰هزار و ۷۷۷ریال برای هر کیلو بوده که در فروردین ۳۰۹هزار و ۶۳۰ریال گزارش شده است.

کرمان :سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ سودی از واگذاری سهام و همین‌طور درآمدی حاصل از سود سهام محقق‌شده نداشته است. ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت طی دوره یک‌ماه منتهی به فروردین‌ماه از مبلغ ۵/ ۱۸میلیارد تومان به مبلغ ۹/ ۱۹میلیارد تومان رسیده که نسبت به ابتدای دوره (۲۲/ ۷درصد) افزایش یافته است.بهای تمام‌شده شرکت‌های بورسی «کرمان» در انتهای فروردین‌ماه ۲/ ۱۱۳میلیون تومان بوده که در بازار با رشد ۱۷۴۴۳‌درصد به مبلغ ۹/ ۱۹میلیارد تومان رسیده است.

قمرو : قند مرودشت در ماه ابتدایی امسال به میزان ۴/ ۴۸میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۱۲‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ جمع درآمدهای شرکت ۱/ ۳۲۴میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۶/ ۱۶۲میلیارد تومان) به میزان ۹۹‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

غچین : مجتمع کشت و صنعت چین‌چین در دوره یک‌ماه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، مبلغ ۷/ ۱۵میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹/ ۸‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ جمع درآمدهای شرکت ۸/ ۳۵۱میلیارد تومان است که نسبت به جمع درآمدهای شرکت در دوره مشابه سال قبل (۲۵۶میلیارد تومان) به میزان ۳۷‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره ۴/ ۳۵۸میلیارد تومان فروش داخلی و ۷/ ۲۱۴میلیون تومان صادرات داشته است. این ارقام به‌ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۴۰ و ۹۸‌درصد افزایش یافته است. جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره برابر با مبلغ ۰۶/ ۹میلیارد تومان است.