«غشصفا»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان طی دو اطلاعیه‌‌‌ در کدال شفاف‌‌‌سازی کرد. در اطلاعیه اول، شرکت از بهره‌‌‌برداری از خط دوم شیرخشک خبر داد. محصولات حاصل از بهره‌برداری از این پروژه شامل پودر شیر خشک، پودر آب‌پنیر، پودر MPC و سایر محصولات پودری با ظرفیت اسمی ۳۵تن محصول نهایی است. همچنین شرکت اعلام کرد که توسعه فروش محصولات پودری با توجه به حجم ۲۵‌درصد فروش محصولات BTOB در حال حاضر امکان افزایش فروش این گروه تا میزان ۳۵‌درصد را فراهم خواهد کرد و تاثیر آن بر میزان دریافت شیرخام و سود شرکت در سال‌های بهره‌‌‌برداری مثبت و موثر خواهد بود. پیش‌بینی شرکت در سال ۱۴۰۱ افزایش فروش به میزان وزنی حداقل ۴۵۰۰تن در سال با توجه به روزهای فعالیت کارخانه خط دوم و از نظر ریالی بالغ بر ۲۷۰میلیارد تومان در سال برآورد می‌شود. در اطلاعیه دوم شرکت اعلام کرد که با عنایت به توقف نماد معاملاتی شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان (سهامی عام) و بازگشت به اطلاعیه ارسال‌شده از سوی سازمان بورس در مورخ ۱۷اسفند ۱۴۰۰ در خصوص برگزاری کنفرانس اطلاع‌‌‌رسانی و به استناد دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس ایران، با توجه به عدم‌طرح سوال یا ابهامی در سامانه تدان به استحضار می‌‌‌رساند، افزایش قیمت سهام صرفا براساس عرضه و تقاضا و گزارش‌های ۹ماهه و سود و زیان شرکت بوده است.

«دکپسول»: شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران از دریافت مجوز افزایش نرخ برای پوکه کپسول دارویی براساس مصوبه هیات مدیره خبر داد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و دستمزد و سربار و نرخ ارز در سال ۱۴۰۱، نرخ فروش هر عدد کپسول تولیدی به میزان ۴۱درصد افزایش داشته است. مبلغ فروش محصول در سال مالی قبل ۱۸۴میلیارد تومان و نسبت فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۱۰۰‌درصد بوده است.

«کلر»: شرکت کلرپارس اعلام کرد که با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۳۰/ ۰۱/ ۱۴۰۰، افزایش سرمایه شرکت انجام خواهد شد. بنابراین با توجه به شرایط موجود انجام آن تا مجمع عمومی عادی سال مالی ۱۴۰۰ امکان‌پذیر نیست.

«وسینا»: بانک سینا از برگزاری مزایده برای فروش واحدهای مسکونی، اداری و تجاری خود با شرایط نقد/  نقد و اقساطی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.