شفن: پتروشیمی فن‌آوران در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۱۱۴۱میلیارد تومان درآمد داشته که ۹۳/ ۲۸درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۰۷/ ۷۱‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت بوده است. درآمد «شفن» در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۱۴/ ۳۴‌درصد و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۷۱/ ۴۵‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۴/ ۳۴‌درصد افزایش درآمد به ثبت رسانده است. مقدار تولید‌ ماهانه متانول این شرکت به طور متوسط امسال ۷۸‌هزار تن بوده و در بهمن‌ماه ۸۳‌هزار تن گزارش شده است. فن‌آوران امسال به طور متوسط ‌ماهانه ۶۹‌هزار تن متانول فروخته است. مقدار فروش بهمن رقم عالی ۹۶‌هزار تنی بود. در این ‌ماه نرخ متانول صادراتی با ۲‌درصد رشد ‌ماهانه به ۸هزار و ۶تومان در هر کیلو رسید. متوسط شش‌ماه ابتدایی سال ۷هزار و ۵۲تومان بوده است.

شخارک: پتروشیمی خارک در‌ ماه میانی زمستان مبلغ ۱۲۳۵میلیارد تومان درآمد داشته است. این در حالی است که میانگین فروش‌ ماهانه سال گذشته، ۴۲۲میلیارد تومان بوده و در ۹‌ماه امسال به ۶۷۸میلیارد تومان رسیده است. با این حال، درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ ماه قبل ۴۱/ ۸‌درصد کاهش، اما نسبت به میانگین ‌ماه‌‌‌های قبل ۷۱/ ۶۵‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۶۹‌درصد افزایش درآمد داشته است.شرکت در بهمن ۶۰هزار و ۳۵۵تن متانول و ۲۲هزار و ۱۱۰تن  LPG تولید کرده است.  نرخ فروش متانول شرکت در دی و بهمن به ترتیب ۷۲هزار و ۴۴ریال و ۸۴هزار و ۸۷۹ریال گزارش شده، در حالی که میانگین نرخ سال ۹۹ و ۹‌ماه امسال به ترتیب ۵۲هزار و ۵۶۶ریال و ۷۷هزار و ۸۱۰ریال بوده است.

زاگرس:  پتروشیمی زاگرس در بهمن‌ماه، مبلغ ۷۹۷میلیارد تومان درآمد داشته که ۴۴/ ۱۵درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۵۶/ ۸۴‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۷۵/ ۳۴‌درصد افزایش و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۸۳/ ۴۹‌درصد کاهش داشته است. شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۸/ ۱۷‌درصد کاهش درآمد داشته است.متوسط تولید ۱۲‌ماه شرکت در سال ۹۹، ۲۵۱‌هزار تن بوده است، در سه‌ماه ابتدای سال متوسط تولید ۲۶۲‌هزار و در تابستان متوسط تولید‌ ماهانه به ۲۲۶‌هزار تن رسید. شرکت در چند‌ماه اخیر درگیر اورهال و افت فشار گاز شده و تولیدات آن زیر ۱۵۰‌هزار تن بوده؛ ولی در بهمن ۱۷۵‌هزار تن تولید داشته است.

این شرکت در سال ۹۹ به طور متوسط هر‌ماه ۲۵۳‌هزار تن فروش داشته که این رقم در دی و بهمن ۷۲ و ۹۵‌هزار تن بوده است. متوسط نرخ فـروش شرکت در سال ۹۹ حدود ۱۶۶ دلار بوده که این رقم در دی و بهمن ۳۲۹ و ۳۴۰ دلار گزارش شده است.