زگلدشت (کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان)

کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۷/ ۲۹میلیارد تومان درآمد داشت که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ ماه قبل ۵۹/ ۴درصد و نسبت به میانگین‌ماه‌های قبل ۷۶/ ۱۹درصد افزایش داشته است. شرکت نسبت به دوره ‌ماهه مشابه سال قبل ۸۳/ ۴۶‌درصد افزایش درآمد داشته است. بر اساس آمارهای ‌ماهانه این شرکت که روی سامانه کدال قرار گرفته، از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای «زگلدشت» ۳/ ۲۵۷میلیارد تومان بوده است؛ رقمی که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۴/ ۱۴۳میلیارد تومان) به میزان ۴۸/ ۷۹‌درصد افزایش یافته است. «زگلدشت» در این دوره صادرات نداشته است.

غچین (مجتمع کشت و صنعت چین‌چین)

مجتمع کشت و صنعت چین‌چین در دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۳/ ۴۴میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. آمارهای ‌ماهانه این شرکت نشان می‌دهد که در این دوره یک‌ماهه مبلغ ۱/ ۴۹میلیون تومان را به عنوان برگشت از فروش ثبت کرده است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۴/ ۵درصد کاهش و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۹۲/ ۳۴‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۵/ ۱۰۱درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰جمع درآمدها (فروش‌محصولات) «غچین» ۸/ ۲۹۱میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۴/ ۲۰۱میلیارد تومان) به میزان ۸۹/ ۴۴‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره ۷/ ۲۹۸میلیارد تومان فروش داخلی و ۷/ ۲۱۴میلیون تومان صادرات داشته است. فروش داخلی «غچین» در مدت مشابه سال قبل برابر با ۸/ ۲۱۱میلیارد تومان بوده که ۴۱‌درصد افزایش یافته است. جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره حدود ۷۰۰میلیون تومان بوده است.

زسپاها (کشت و صنعت مجتمع امداد سپاهان گلدشت)

کشت و صنعت مجتمع امداد سپاهان گلدشت در‌ ماه ابتدایی زمستان به میزان ۸/ ۱۹میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۳۱/ ۰‌درصد کاهش و نسبت به میانگین‌ ماه‌های قبل ۳۱/ ۱۷درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۳/ ۵۲‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۸/ ۱۹میلیارد تومان بوده که همه آن در بازارهای داخلی تحقق یافته است. جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۱۳میلیارد تومان بوده، بنابراین شرکت در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳/ ۵۲‌درصد افزایش درآمد ثبت کرده است.

زفکا (کشت و دامداری فکا)

کشت و دامداری فکا در دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۵/ ۴۷میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. این رقم نسبت به ‌ماه قبل ۳۴/ ۴‌درصد و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۳۸/ ۱۸درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۴/ ۳۹‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۴۱۸میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۸/ ۲۴۹میلیارد تومان بوده که ۳/ ۶۷‌درصد افزایش یافته است. همه این درآمد در بازارهای داخلی محقق شده و شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

زقیام (کشت و دام قیام اصفهان)

کشت و دام قیام اصفهان دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۵/ ۴۴میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. این رقم نسبت به‌ ماه قبل ۳۳/ ۰درصد کاهش و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۵۳/ ۷‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۸/ ۳۷درصد افزایش درآمد داشته است. بر اساس آمارهای ‌ماهانه، شرکت کشت و دام قیام اصفهان از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰به میزان ۲/ ۴۱۷میلیارد تومان درآمد کسب کرده، این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۲/ ۲۵۸میلیارد تومان بوده است، بنابراین کارنامه درآمدی شرکت در این دوره با ۵۶/ ۶۱‌درصد رشد ثبت شده است. همه این درآمد هم در بازار داخلی به دست آمده و شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

غشهداب (کشت و صنعت شهداب ناب خراسان)

کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در ‌ماه ابتدایی زمستان به میزان ۹/ ۷۷میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. شرکت یادشده در دوره یک‌ماهه مبلغ ۹/ ۲۱۱میلیون تومان را به‌عنوان برگشت از فروش ثبت کرده است. درآمد «غشهداب» در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۴۳درصد افزایش و نسبت به میانگین‌ ماه‌های قبل ۷۲/ ۶۸درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۱/ ۲۷۵درصد افزایش درآمد داشته است.

طبق آمارهای ‌ماهانه، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ به میزان ۲/ ۴۹۳میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۳/ ۱۹۷میلیارد تومان) به میزان ۹۴/ ۱۴۹درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره ۳/ ۵۰۰میلیارد تومان فروش داخلی داشته و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۷/ ۱۹۸میلیارد تومان بوده که ۸۲/ ۱۵۱درصد افزایش یافته است.

زپارس (ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس)

شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در دی‌ماه امسال ۵/ ۷میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۴۹/ ۲۳درصد و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۸۴/ ۶۴‌درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره‌ مشابه سال قبل ۲۷/ ۳۶درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۵/ ۷میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۵/ ۵میلیارد تومان بوده که ۲۷/ ۳۶‌درصد افزایش یافته است. همه این درآمد هم از بازار داخلی به دست آمده و شرکت یادشده در این دوره صادراتی نداشته است.