سدور: سیمان دورود با ارسال گزارش ماهانه خود اعلام کرد در دی‌‌‌ماه فروش ۷/ ۲۸میلیارد تومانی را رقم زده است که نسبت به آذرماه ۳۹‌درصد کاهش و در مقایسه با میانگین فروش پاییزه افت ۲۵درصدی را نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش، جمع فروش داخلی «سدور» در دهمین ماه سال، ۶/ ۱۴میلیارد تومان مشتمل بر ۹/ ۸میلیارد تومان سیمان تیپ۲ کیسه، ۶/ ۱میلیارد تومان سیمان تیپ‌یک کیسه، ۴۹۶میلیون تومان سیمان پوزولانی کیسه و ۵/ ۳میلیارد تومان سیمان تیپ۲ فله بوده است. در عین حال «سدور» در اولین ماه زمستان ۱/ ۱۴میلیارد تومان فروش صادراتی (کیلنکر تیپ۵) ثبت کرده است. «سدور» در حال حاضر با قیمت حدود ۴۸۳تومان به ازای هر سهم و نسبت قیمت به درآمد گذشته‌‌‌نگر ۷۷/ ۷ در بازار دوم بورس معامله می‌شود.

چکاوه: صنایع کاغذسازی کاوه در دی‌‌‌ماه فروش ۱/ ۳۴میلیارد تومانی را ثبت کرد که از افت ۱۰درصدی نسبت به آذر و رشد ۷درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه پاییز حکایت دارد. بر اساس اطلاعات منتشرشده روی سامانه کدال، جمع فروش داخلی «چکاوه» در دی‌‌‌ماه حدود ۴/ ۲۸میلیارد تومان بوده که ۸/ ۳میلیارد تومان آن مربوط به فروش ۲۸۲تن کاغذ قهوه‌‌‌ای و ۸/ ۲۴میلیارد تومان آن مربوط به فروش ۱۷۱۵تن فلوتینک ۱۳۰گرمی است. صنایع کاغذسازی کاوه در دی‌‌‌ماه فروش صادراتی نیز داشته است. به این ترتیب «چکاوه» موفق شده است در دهمین ماه سال ۴۱۳تن فلوتینگ ۱۳۰گرمی را در بازارهای خارجی به فروش برساند و مبلغ فروش آن حدود ۵/ ۵میلیارد تومان ثبت شده است. «چکاوه» در حال حاضر با قیمت حدود ۶۶۱تومان به ازای هر سهم و نسبت قیمت به درآمد گذشته‌‌‌نگر ۲/ ۱۵ در بازار دوم بورس معامله می‌شود.

کماسه: شرکت تامین ماسه ریخته‌‌‌گری در دهمین ماه سال به فروش ۸/ ۱۱میلیارد تومانی دست یافت که از افزایش یک‌درصدی نسبت به آذر و رشد ۱۰درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه پاییز حکایت دارد. این در حالی است که تولید دی‌‌‌ماه «سدور» نسبت به آذرماه ۵‌درصد کاهش و در مقایسه با میانگین پاییز افت ۳درصدی داشته است. آمارهای منتشرشده روی سامانه کدال نشان می‌دهد «کماسه» در دی‌‌‌ماه ۶/ ۱۱میلیارد تومان فروش داخلی مشتمل بر دو محصول ماسه ریخته‌‌‌گری و ماسه صنعتی را ثبت کرده است.