خکمک (کارخانه‌های کمک فنر ایندامین سایپا): کارخانه‌های کمک فنر ایندامین سایپا ۳۰ دی‌ماه امسال، مبلغ ۷/ ۴۴میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ ماه قبل ۳۷/ ۸درصد و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۷۵/ ۳‌درصد کاهش داشته است. همین‌طور شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۱/ ۲۰درصد کاهش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۴۸۹میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل برابر با ۸/ ۴۴۷میلیارد تومان بوده که ۲۲/ ۹درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره ۹/ ۴۸۸میلیارد تومان فروش داخلی و ۵/ ۳۸۷میلیون تومان صادرات به ثبت رسانده است. فروش داخلی مدت مشابه سال قبل برابر با ۴۴۸میلیارد تومان بوده که ۱۵/ ۹‌درصد افزایش یافته است. جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره برابر با مبلغ ۶/ ۳۹۵میلیون تومان است.

خاهن (آهنگری تراکتور‌سازی ایران): آهنگری تراکتور‌سازی ایران در ‌ماه ابتدایی زمستان، مبلغ ۱/ ۷۶میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۶۲/ ۳۶درصد و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۰۹/ ۲۷درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۷/ ۳۰‌درصد کاهش درآمد داشته است. «خاهن» در جهت شفافیت موضوع فروش اقدام به تفکیک فروش قطعات کارمزدی با سایر قطعات کرده است. مواد اولیه مصرفی برای محصولات کارمزدی از طریق مشتریان تامین می‌شود. ضمنا در‌ دی‌ماه با عنایت به نامه اداره برق نسبت به کاهش میزان مصرف اقدام شده است. از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۱,۰۱۵میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۶۹۴میلیارد تومان بوده که ۲۶/ ۴۶درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

ختور (رادیاتور ایران): رادیاتور ایران در دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۸/ ۷۸میلیارد تومان درآمد داشته که ۳۳/ ۹۷‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۶۷/ ۲‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ ماه قبل ۴۹/ ۲۴درصد کاهش و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۲۷/ ۴درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۲/ ۳۸درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۶/ ۷۵۸میلیارد تومان بوده؛ رقمی که نسبت به مدت مشابه سال قبل (برابر با ۳/ ۴۵۳میلیارد تومان) به میزان ۳۵/ ۶۷درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره ۱/ ۷۲۱میلیارد تومان فروش داخلی داشته است و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۸/ ۴۲۷میلیارد تومان بوده که ۵۶/ ۶۸‌درصد افزایش یافته است. همچنین «ختور» در این دوره ۵/ ۳۷میلیارد تومان صادرات داشته و این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۵/ ۲۵میلیارد تومان بوده که ۰۶/ ۴۷درصد افزایش یافته است.

خزر (فنرسازی زر): فنرسازی زر در دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۳۷میلیارد تومان درآمد داشته است که ۷۵/ ۹۱‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۲۵/ ۸‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۴۹/ ۱۳‌درصد و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۰۹/ ۶۵درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌‌ماهه مشابه سال قبل ۴۶/ ۱۴۴درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت(فروش محصولات) در این دوره ۲/ ۲۴۵میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان ۲۸/ ۸۹‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره ۸/ ۲۳۱میلیارد تومان فروش داخلی داشته و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۲/ ۱۲۲میلیارد تومان بوده که ۷۳/ ۸۹‌درصد افزایش یافته است. همچنین «خزر» در این دوره ۳/ ۱۳میلیارد تومان صادرات داشته و این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۳/ ۷میلیارد تومان بوده که ۷۱/ ۸۱‌درصد افزایش یافته است

خرینگ (رینگ‌سازی مشهد): رینگ‌سازی مشهد در دی‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۵/ ۲۰۷میلیارد تومان درآمد داشته که ۳۴/ ۹۹‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۶۶/ ۰‌درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. شرکت در دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۰دی‌ماه، مبلغ ۸/ ۲میلیارد تومان را به عنوان برگشت از فروش ثبت کرده است. درآمد «خرینگ» در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۳۲/ ۳۳درصد و نسبت به میانگین ‌ماه‌های قبل ۷/ ۵۷‌درصد افزایش داشته است. شرکت همچنین نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۸/ ۷۵درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰دی‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۱,۵۸۲میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (برابر با ۷۳۵میلیارد تومان) به میزان ۱۱۵‌درصد افزایش یافته است. رینگ‌سازی مشهد در این دوره ۱,۶۰۳میلیارد تومان فروش داخلی داشته و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۵/ ۷۶۳میلیارد تومان بوده که ۹۹/ ۱۰۹‌درصد افزایش یافته است. همچنین شرکت در این دوره ۵میلیارد تومان صادرات داشته و این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۵/ ۲میلیارد تومان بوده که ۷/ ۱۰۴درصد افزایش یافته است. جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره برابر با مبلغ ۱/ ۲۶میلیارد تومان است.