شرکت معدنی املاح ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از مزایده برگزارشده خود نتیجه‌‌‌ای نگرفته است. بر اساس این مزایده که ۲۰بهمن برگزار شد، چهار دستگاه آپارتمان با کاربری اداری با متراژ کل ۹۶۷مترمربع به فروش گذاشته شد. در این اطلاعیه آمده بود: «شرکت‌‌‌ معدنی املاح ایران (سهامی‌عام) زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در نظر دارد چهار دستگاه ملک اداری خود را از طریق مزایده عمومی با وضعیت موجود به فروش برساند.» در این مزایده متقاضیان دعوت شده بودند که از تاریخ نشر آگهی با مراجعه به آدرس تهران شرکت به مدت دو هفته از تاریخ ۰۹/ ۱۱/ ۱۴۰۰ تا ۱۹/ ۱۱/ ۱۴۰۰با پرداخت مبلغ یک‌میلیون ریال برای هر ملک اسناد مزایده را (برای هر ملک یک‌سری) دریافت کرده و ضمن مطالعه ضوابط و رعایت مقررات مربوطه، پیشنهاد قیمت خود را همراه با اوراق تکمیل‌شده در پاکت‌های دربسته مزایده قرار داده و از تاریخ اولین نشر آگهی تا ساعت۱۶ روز یکشنبه مورخ ۱۹/ ۱۱/ ۱۴۰۰ به نشانی تهران، خیابان ولی‌‌‌عصر، نرسیده به چهارراه پارک‌‌‌وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۲۱، طبقه چهارم، واحد حراست شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین تحویل دهند و رسید دریافت کنند.

زمان بازگشایی پاکت‌ها با حضور نمایندگان شرکت معدنی املاح ایران، نهادهای نظارتی و متقاضیان (حضور افراد متقاضی اختیاری است) ساعت۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۰/ ۱۱/ ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تهران، خیابان ولی‌‌‌عصر، پایین‌‌‌تر از پارک‌وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۲۱، طبقه پنجم) برگزار شد.    

در خصوص دلایل عدم‌حصول نتیجه از این مزایده گفته شده است: «دریافت تنها یک پیشنهاد قیمت به کف مبلغ و رد پیشنهاد توسط کمسیون معاملات و هیات‌مدیره در راستای رعایت آیین‌نامه معاملات و صرفه و صلاح شرکت - بنابراین جلسه گشایش پاکت‌های مزایده در تاریخ ۲۰/ ۱۱/ ۱۴۰۰ برگزار شد و با توجه به حضور تنها یک متقاضی مزایده به نتیجه نرسید. بنابراین مقرر شد مزایده با همان شرایط قبلی تجدید شود.»

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز از برنامه رفع تعلیق نماد و انتشار صورت‌های مالی ۶‌ماهه خود خبر داده است. در این اطلاعیه آمده است، پیرو نامه مورخ ۱۳/ ۱۱/ ۱۴۰۰ سازمان بورس مبنی بر «برنامه رفع تعلیق و انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده ۶ماهه حسابرسی‌شده منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ در سامانه کدال، به استحضار می‌رساند پیرو استعلام شرکت از موسسه حسابرسی و متعاقبا نامه دریافتی مورخ ۲۹/ ۱۰/ ۱۴۰۰ موسسه حسابرسی بیات‌رایان مبنی بر اعلام زمان احتمالی انتشار صورت‌های مالی حسابرسی‌شده دوره مذکور، پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، صورت‌های مالی حسابرسی‌شده صادر و در سامانه کدال منتشر شود.»

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان هم در اطلاعیه‌ای بهره‌‌‌برداری از پروژه جدید خود را اطلاع‌‌‌رسانی کرده است. عنوان پروژه یادشده «بهره‌‌‌برداری از طرح توسعه واحد تولید رزین پلی‌استر اشباع » ذکر شده که از سال ۱۳۹۸ کلید خورد و اکنون بعد از ۲۹ماه به مرحله بهره‌‌‌برداری رسیده است. بهای تمام‌شده این پروژه ۱۱۲میلیارد ریال عنوان شده که ظرفیت اسمی تولید ۱۲۰۰تن رزین پلی‌استر اشباع را خواهد داشت. ظرفیت عملی این پروژه هزار تن عنوان شده است. در این اطلاعیه توضیح داده شده است: «با توجه به شرایط رقابتی بازار، توجه به توسعه سهم بازار و همچنین بهبود کیفیت محصولات تولیدی و ایجاد ثبات در کیفیت باعث تدوین استراتژی شرکت مبنی بر تولید رزین شد که این مهم از طریق کاهش بهای تمام‌شده رنگ‌های تولیدی به رقابت‌پذیری محصولات منجر می‌شود. ضمنا پیش‌بینی می‌شود ۵۰‌درصد محصول فوق به‌عنوان یکی از مواد اولیه برای تولید رنگ‌های این شرکت مصرف شود و ۵۰‌درصد مابقی به‌عنوان یک محصول میان‌خطی مستقیما به فروش برسد.»

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور هم در یک اطلاعیه گروه «ب» از دریافت مجوز خرده‌فروشی برق خبر داده است. «با توجه به موضوع فعالیت شرکت بر اساس ماده ۳ اساسنامه و به‌منظور استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و پتانسیل موجود و با عنایت به سیاست‌های شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در افزایش درآمد، سودآوری و حفظ منافع سهامداران و پس از بررسی‌های به عمل آمده، نسبت به اخذ پروانه خرده‌فروشی برق از وزارت نیرو اقدام شد.»

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران هم از برنامه مزایده خود برای واگذاری ۲/ ۰‌درصد سهام شرکت ساسان (سهامی خاص) به تعداد ۲۸میلیون و ۷۹۷هزار و ۶۲۴سهم از کل سهام شرکت خبر داده است.

گفته شده، متقاضیان می‌توانند از تاریخ نشر آگهی و پس از دریافت برگه شرایط مزایده از امور مالی شرکت، قیمت پیشنهادی خود برای خرید سهام شرکت مذکور را در پاکت سربسته حداکثر تا ساعت ۱۵ مورخ ۰۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ به دفتر شرکت تحویل دهند. همچنین عنوان شده که شرکت در رد یا قبول هریک از پیشنهادها مختار است.

شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده هم درباره تغییر در مفاد اطلاعیه قبلی خود اطلاع‌‌‌رسانی کرده است. «پیرو انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر خرید قسمتی از ماشین‌آلات خط تولید طرح توسعه فاز دوم شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده پروفرمی به مبلغ یک‌میلیون و ۵۱۰‌هزار دلار از شرکت سینکوزای چین دریافت و ثبت شده که از این مبلغ ۳۰۲هزار دلار معادل ۲۰‌درصد کل قرارداد خرید را پرداخت کرده و مابقی طی چند مرحله واریز با در نظرگرفتن وضعیت نقدینگی در سال۱۴۰۱ باید به حساب شرکت سازنده واریز شود. در سال‌جاری آثار سود و زیان خاصی پیش‌بینی نمی‌شود. زمان برآوردی دریافت دارایی (باتوجه به زمان ساخت و حمل از کشور چین) در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ با توجه به نحوه پرداخت شرکت است. مبلغ کل پرداختی با توجه به نوسانات نرخ ارز به صورت دقیق مشخص نیست؛ اما با احتساب میانگین دلار حواله‌ای ۲۸۰هزار ریال مبلغ ۴۲۲میلیارد ریال است که هزینه حمل و کشتیرانی و ترخیصی کالا در سال ۱۴۰۱ به بهای تحصیل دارایی اضافه می‌شود. با توجه به حق استفاده از ارز نیمای در سال ۱۴۰۱ می‌توان نرخ خرید ارز و به تبع آن بهای تمام‌شده تحصیل دارایی را کاهش داد.»