فگستر: گسترش صنایع روی ایرانیان در آبان ماه ۹۶۶ تن شمش روی تولید کرده که نسبت به مهرماه با افت ۳/ ۰ درصدی همراه بوده است. این شرکت در هشتمین ماه سال ۲/ ۷۶ میلیارد تومان فروش داشته است. این در حالی است که فروش شرکت در مهرماه ۵/ ۷۰ میلیارد تومان بوده که نشان از رشد ۸‌درصدی فروش آبان نسبت به مهر دارد. شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۵/ ۴۱۰ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۰‌درصدی داشته است.

اروند: پتروشیمی اروند در آبان ماه ۱۸۸‌هزار تن محصول تولید کرده که نسبت به مهرماه با رشد محدود ۵/ ۰ درصدی همراه بوده است. این شرکت در هشتمین ماه سال حدود ۸/ ۱ هزار میلیارد تومان فروش داشته است. فروش شرکت در مهرماه ۴/ ۱ هزار میلیارد تومان بوده که نشان از رشد ۲۷‌درصدی فروش آبان نسبت به مهر دارد. شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۱/ ۱۰ هزار میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۸۵‌درصدی داشته است. همچنین شرکت در ۸ ماهه ۱۴۰۰، ۱۳۶‌هزار تن محصول به خارج از کشور با بهای کل ۶/ ۲ هزار میلیارد تومان صادر کرده است. این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل شرکت تنها ۶/ ۵۳ هزار تن با بهای ۴۵۱‌میلیارد تومان صادرات داشته است. در نتیجه میزان فروش صادراتی شرکت در ۸ ماهه ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۹۹، رشد ۴۸۶‌درصدی داشته است.

تاپکیش: تجارت الکترونیک پارسیان کیش در آخرین گزارش عملکرد ماهانه (آبان ماه) اعلام کرده که درآمد شناسایی شده شرکت طی دوره یک ماهه آبان ۴/ ۴۵ میلیارد تومان بوده که نسبت به مهرماه با افت ۵۰‌درصدی همراه بوده است. این شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۷۰۲‌میلیارد تومان فروش داشته است.

شبریز: پالایش نفت تبریز در آبان ماه ۵۳۴‌هزار مترمکعب انواع محصولات پتروشیمی تولید کرده که نسبت به مهرماه با افت اندک ۲/ ۰ درصدی همراه بوده است. میزان فروش این شرکت در هشتمین ماه سال «صفر» اعلام شده است. این در حالی است که فروش شرکت در مهرماه ۱/ ۲۹۴ میلیارد تومان بوده است. شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۴/ ۴میلیون مترمکعب تولید داشته است. میزان فروش شرکت در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰، ۱/ ۲۹۴میلیارد تومان اعلام شده است.

غپاک: لبنیات پاستوریزه پاک در آبان ماه ۱/ ۱۰ هزار تن انواع محصولات لبنی تولید کرده که نسبت به مهرماه با رشد ۳/ ۴ درصدی همراه بوده است. این شرکت در هشتمین ماه سال ۱۷۳‌میلیارد تومان فروش داشته است. این در حالی است که فروش شرکت در مهرماه ۱۹۶‌میلیارد تومان بوده که نشان از افت حدودا ۱۲‌درصدی فروش آبان نسبت به مهر دارد. شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۵/ ۱ هزار میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۳‌درصدی داشته است.