شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل با نماد «ثتوسا» طی اطلاعیه‌‌‌ای نتایج برگزاری مزایده فروش واحد خدماتی بلوک B طبقه ۱۰ مجتمع شهریار اردبیل را اعلام کرد. در اطلاعیه این نماد آمده است که این مزایده در تاریخ ۰۲/ ۰۶/ ۱۴۰۰ برگزار شد و برای واحد خدماتی فوق یک نفر شرکت‌کننده به نام آقای علی غفاری پیشنهاد قیمت ارائه کرد که پیشنهاد ایشان مورد تصویب شرکت و کمسیون معاملات قرار گرفت و بقیه مراحل کار طبق مفاد کمیسیون معاملات و آگهی مزایده صورت خواهد پذیرفت. مبلغ مورد توافق ۱/ ۲میلیارد تومان و نحوه تسویه مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و الباقی رقم مورد توافق به مبلغ ۶۲/ ۱میلیارد تومان طی ۱۲قسط تعیین شده است.

شرکت حمل‌ونقل توکا با نماد معاملاتی «حتوکا» در اطلاعیه‌‌‌ای از انعقاد قرارداد احداث و اجاره انبار گمرک اختصاصی به فولادمبارکه خبر داد. این شرکت در اطلاعیه خود جزئیات قرارداد را اینگونه تشریح کرده است: انعقاد قرارداد تملیک منافع احداث یک واحد انبار واقع در محل شرکت حمل‌ونقل توکا به مساحت حدود ۲۰هزار مترمربع برای استفاده و اجاره به شرکت فولاد مبارکه به عنوان انبار گمرک اختصاصی آن شرکت با مبلغ ۴/ ۱۲میلیارد تومان که زمان شروع آن از تاریخ ۰۵/ ۰۵/ ۱۴۰۰ به مدت ۳۶ ماه تعیین شده است.

شرکت فروسیلیس ایران با نماد معاملاتی «فروس» از دریافت مجوز افزایش بیش از ۱۰ درصدی در نرخ فروش محصولات و خدمات ارائه شده خود خبر داد. بر اساس اطلاعیه این شرکت در تارنمای کدال بهای فروسیلیسیم ۱۰-۶۰ که قبلا با نرخ ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو عرضه می‌‌‌شد، پس از اخذ مجوز افزایش نرخ از سوی انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ و تصویب در هیات‌مدیره شرکت، به مبلغ ۴۰ هزار و ۹۵۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش یافت. همچنین در اطلاعیه این شرکت آمده است که بر اساس مجوز انجمن صنفی کارفرمایان صنایع فروآلیاژ، در صورت فروش محصول به‌صورت بسته‌‌‌بندی، مبلغ ۱۰۰ تومان به مبالغ فوق اضافه می‌شود. همچنین اعمال افزایش نرخ‌ها بر اساس مجوز هیات‌مدیره انجام خواهد شد. شرکت فروسیلیسیم خمین با نماد معاملاتی «فروسیل» در اطلاعیه‌‌‌ای اعلام کرد که به دلیل نشت مذاب از کف کوره قوس الکتریکی پنهان، عملیات تولید متوقف شده بود و در تاریخ ۱۵/ ۰۵/ ۱۴۰۰ تعمیرات اساسی و اورهال به پایان رسیده و کارخانه وارد فاز تولید آزمایشی شده است. همچنین در این اطلاعیه سهم فعالیت متوقف شده از درآمدهای عملیاتی شرکت بدین‌‌‌صورت ذکر شده که مبلغ درآمدهای عملیاتی سال مالی گذشته ۸/ ۲۵۳میلیارد تومان بود که ۱۶ درصد از درآمدهای عملیاتی سال مالی گذشته را به خود اختصاص داده بود.