در این اطلاعیه گفته شده که دلیل افزایش قیمت یادشده «افزایش نرخ مواد اولیه» بوده است و «کمیسیون فروش شرکت پس از بررسی عوامل موثر بر افزایش قیمت تمام‌شده محصولات برای حفظ روند سودآوری و تامین منافع سهامداران محترم، ضمن بررسی قیمت رقبا» این تصمیم را اتخاذ کرده است. طبق این اطلاعیه افزایش قیمت در نظر گرفته‌شده برای گروه محصول ماءالشعیر به ترتیب انواع طعم ماءالشعیر و دلستر گردشی ۲۸۰سی‌سی به میزان ۲۹/ ۱۴درصد، انواع طعم دلستر پت یک لیتری به میزان ۷/ ۱۱درصد و انواع طعم دلستر پت یک‌ونیم لیتری به میزان ۱۸/ ۱۸درصد است.
شرکت بهنوش در سال گذشته از محل فروش این محصولات به میزان 5/ 672میلیارد تومان درآمد کسب کرده و این رقم بیش از 25درصد کل درآمدهای شرکت را دربرمی‌گرفت. این موضوع می‌تواند چشم‌انداز دقیق‌تری از تاثیرات مالی این رشد قیمتی بر درآمد آتی این شرکت به‌دست دهد. 
اطلاعیه گروه الف بعدی از سوی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) و با موضوع «انعقاد قرارداد مهم» منتشر شده است. طبق این اطلاعیه این قرارداد برای فروش تعداد 10هزار دستگاه کارت‌خوان به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان منعقد شده است. مبلغ این قرارداد هنوز مشخص نشده است. 
اطلاعیه بعدی مربوط به شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر می‌شود که در آن از نتیجه برگزاری مناقصه خبر داده شده است. موضوع این مناقصه «راهبری، نگهداری و تعمیرات شناورهای جست‌وجو و نجات دریایی» بوده که شرکت یادشده در آن برنده شده است. مبلغ این قرارداد 740میلیون تومان عنوان شده است.
شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران هم در اطلاعیه‌ای از انعقاد یک قرارداد مهم خبر داده است. موضوع قرارداد مشارکت و سرمایه‌گذاری در فعالیت ساختمانی و طرف قرارداد هم شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران(سهامی عام) عنوان شده است. در این اطلاعیه آمده است: «براساس بند 3 موضوع فعالیت طبق اساسنامه این شرکت که سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساختمانی را مجاز می‌داند، با توجه به اینکه پروژه مذکور با درصد پیشرفت فیزیکی حدودا 5/ 32درصد در منطقه رو به رشد 22 تهران واقع است و جذابیت سرمایه‌گذاری دارد. همچنین با توجه به مشارکت درون‌گروهی که جنبه اعتماد طرفین را افزایش می‌دهد، مقرر شد سرمایه‌گذاری در این پروژه به مدت یک‌سال صورت پذیرد و برگشت اصل سرمایه به‌علاوه 40درصد از سود در پایان قرارداد توافق شده است. لازم به ذکر است تاریخ خاتمه قرارداد 11/ 10/ 1400خواهد بود.» مبلغ این قرارداد 100 میلیارد تومان است که ازکل اصل مبلغ قرارداد مبلغ 85میلیارد تومان پرداخت شده و الباقی تا تاریخ 30/ 12/ 1399 پرداخت خواهد شد.
آخرین اطلاعیه گروه الف منتشرشده مربوط به شرکت سیمان باقران و با موضوع «انعقاد قرارداد مهم» بود. این قرارداد به‌منظور صادرات سیمان پاکتی تیپ 2 به کشور افغانستان امضا شده است. میزان صادرات این محصول طبق مبایعه‌نامه 30 هزار تن به قیمت هر تن (تحویل درب کارخانه) 5/ 21 دلار آمریکا معادل 530هزار تومان ذکر شده است و مبلغ کل قرارداد 9/ 25میلیارد تومان خواهد بود. در این قرارداد در ارتباط با نحوه پراخت ذکر شده است: «با عنایت به مصوبات بانک مرکزی ایران و تعهد فروشنده در رفع تعهد ارزی، خریدار مکلف است هر زمان و در هر مکانی که فروشنده مشخص کند وجه قرارداد را به‌صورت ارزی تحویل دهد؛ ضمن اینکه با توجه به نبود زیرساخت کافی تا آماده شدن بستر مناسب در تاریخ قرارداد خریدار وجه را به‌صورت علی‌الحساب ریالی به حساب فروشنده واریز می‌کند تا زمان آماده شدن بستر مناسب طبق اعلام فروشنده ریال واریزی برگشت و در مقابل آن ارز به روش مورد نظر فروشنده تحویل داده شود.»