مذاکره؛ ابزار کاهش هزینه و گسترش کسب‌وکار

الفبای مذاکره

چارلز لیکسون/ صالح سپهری‌فر

بسیاری از افراد مذاکره را نوعی میدان رقابت می‌دانند که در آن یک طرف برنده و طرف مقابل بازنده است. اما این کتاب، راه دیگری دارد. با برداشتن گام‌های ساده عنوان شده در این کتاب و یادگیری اصول اولیه چانه‌زنی مبتنی بر منافع (برد- برد) می‌توانید بدون امتیازدهی بیش از حد یا به خطر انداختن رابطه‌تان با طرف مقابل، به راه حل مناسبی دست یابید. پس این کتاب را بخوانید و از فنون معرفی شده در آن در زندگی فردی و شغلی خود بهره ببرید.

مذاکره برد-برد

دیوید گلدویچ/ صالح سپهری‌فر

همه ما هر روز مذاکره می‌کنیم و شاید اصلا متوجه آن هم نباشیم. اما تعداد کمی از مردم چگونگی مذاکره کردن را می‌آموزند. همچنین با اینکه زیاد در مورد نتایج برد- برد در مذاکره می‌شنویم، اما این نوع نتیجه چندان رایج نیست. دلیل اینکه بسیاری از مذاکرات به نتیجه‌ برد- برد نمی‌انجامند، اشتباهات و سوء‌برداشت‌هایی است که به وجود می‌آید. ذهنیت برد- باخت آن قدر در میان مردم رایج است که برای بسیاری از مردم نتیجه‌ای طبیعی تلقی می‌شود. امیدوارم با مطالعه این کتاب بتوانم این ذهنیت را تغییر دهم.

مذاکره

برایان تریسی/ صالح سپهری‌فر، مهدی شهبازی

زندگی را می‌توان همچون جلسه طولانی و گسترده مذاکره دانست که از آغاز تا پایان حیات ما را در بر می‌گیرد. مذاکره هرگز متوقف نمی‌شود. مذاکره در تمامی جنبه‌های زندگی انسان حضور دارد و جزئی مهم در زندگی و ارتباط ما با دیگران است. مذاکره راهی است که با آن، افراد با ارزش‌ها و منافع متفاوت به راه‌هایی سازنده برای زندگی و کار در کنار یکدیگر دست می‌یابند. همه ما برای موفقیت در تعاملات خود با دیگران، نیاز به مهارتِ انجام مذاکره داریم.

دوره های مالی و سرمایه گذاری دوره های مدیریت و اقتصاد دوره های ارتباطات و روزنامه نگاری
کتاب های اقتصادی کتاب های مدیریت و بازرگانی کتاب های سیاسی
کتاب های اندیشه و فرهنگ کتاب های کودک و نوجوان کتاب های ادبیات و هنر