کمیسیون مسوولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی استان اصفهان با برگزاری دوره‌های آموزشی، نه‌تنها در امر آموزش و رشد کسب کار بلکه در فعل خیر نیز مستمر و موثر قدم برداشته است. این کمیسیون با برگزاری دوره‌های تیکاف، میزبان خیریه‌های استان اصفهان و همچنین اساتید برجسته در امر آموزش کشور است. در این رویداد مصطفی امینی مدیر بیمارستان تخصصی -آموزشی کودکان امام حسین اصفهان در جهت فعالیت‌های این واحد درمانی پیرامون اهمیت سلامت کودک آغاز شد. امینی عنوان کرد با توجه به‌روز سالمند و اهمیت سلامت سالمندان در مرحله نخست ما نیاز به کودک سالم داریم تا بتوانیم سالمند سالم داشته باشیم. سلامت کودکان این شریف‌ترین موجودات برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما آماده‌ایم دست‌به‌دست همدیگر دهیم تا بتوانیم این ارزش والا «سلامت کودکان»را تامین کنیم. در ادامه امیدی افزود ما از ۱۰۵۰ بیمارستان کودک کشور تنها ۸ بیمارستان دانشگاهی کودک داریم که این آمار پایین و نامطلوب است، کودکان ما حق‌دارند از فضای سلامتی استفاده کنند و حق‌دارند سالم رشد کنند و این سلامتی درگرو جامعه پزشکی است.

اساتید برجسته کسب‌وکار در تیکاف ۸

سپهر شکریان کارشناس فرهنگ و رسانه در این رویداد با آموزش فن بیان موثر در مذاکره و همچنین اصول مذاکره، شرکت‌کنندگان را به آگاهی قبل از انجام مذاکره و شناخت کافی از اصول ابتدایی این امر دعوت کرد. او در این دوره بابیان این که عدم آگاهی از موضوع مذاکره به شکست منتهی خواهد شد، از شرکت‌کنندگان خواست تا نکات طلایی این حوزه را به یاد بسپارند تا بتوانند در کسب‌وکار خود موفق باشند. همچنین علی‌رضا آزمندیان بابیان پذیرش خویشتن، بررسی ابعاد مختلف خودشناسی و اعتماد به خود را گام نخست موفقیت در گفت‌وگوهای موثر بیان کرد. او گفت: اولین و مهم‌ترین رابطه، رابطه با خود است و عشق به خود سرآغاز عشق‌ورزی به دیگران است، خود را همان‌گونه که هستید، بپذیرید، ارتقا دهید و عاشق شوید. در پایان محمدرضا حاج رسولی‌ها مجری دوره‌های تیکاف بیان کرد: خدا را شاکریم که تیکاف به ایستگاه هشتم خود رسید و امروز توانستیم این رویداد را به حمایت از خیریه حامیان سلامت کودکان، خیریه سلام برگزار کنیم. او افزود امیدوارم ثمره این رویداد منجر به افتتاح هرچه سریع تر ساختمان جدید بیمارستان امام حسین شود.

حمایت بخش صنعت از مراکز خیریه با مشارکت در همایش‌های تیکاف

محمدرضا گل احمد، عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون مسوولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه هشتمین دوره رویداد تیکاف افزود: در رویدادهای تیکاف از شرکت‌ها و مدیران شرکت‌ها دعوت می‌شود در یک سمینار تخصصی - مدیریتی حضور یابند و علاوه بر فراگیری آموزش‌های لازم، به مسوولیت‌های اجتماعی شرکت هم توجه کنند و به محیط پیرامون خود بی‌تفاوت نباشند. وی ادامه داد: اتاق بازرگانی اصفهان در برگزاری رویداد تیکاف علاوه بر حمایت از مراکز نیکوکاری، آنها را به جامعه صنعتی استان معرفی می‌کند تا بتوانند حمایت‌های بخش صنعت را هم جذب کنند که خوشبختانه برگزاری این رویدادها مورد استقبال زیاد شرکت‌ها و افراد جامعه بوده است.