هرکجا عدالت را کنار گذاشتیم شکست خوردیم

وی ادامه داد:روش من روش اصلاح طلبی است. اصلاح طلب یعنی به دنبال اصلاح امور باشیم که این هم با همدلی و وفاق ملی و کمک تک تک شما لرها، کردها و ترک ها و تک تک اقوام ایرانی که به ستاد ما کمک کردید میسر خواهد شد.

پزشکیان گفت:در دولت ما تنها کسی خواهد ماند و سمت خواهد گرفت که تخصص و دانش و تجربه داشته باشد من با نامه و سفارش به کسی سمتی نخواهم داد و از شما هم می خواهم که اگر عدالت را رعایت نکردم به من تذکر دهید.

محمدجواد ظریف نیز  درجشن سپاس ستادهای انتخاباتی کل کشور در تالار اجتماعات  وزارت کشور گفت:ما با همدلی و همبستگی دوباره تحریم‌ها را و تبعیض‌ها را کنار می‌زنیم.

او در میان استقبال پرشور مخاطبان گفت :دیگر  نمی گذاریم آرزوی نخبگان رفتن از ایران باشد. دیگر نمی گذاریم پدربزرگ ها و مادربزرگ ها از پشت تبلت و موبایل نوه های خود را با حسرت در خارج ازکشور ببینند.

وی ادامه داد:باکمک و همراهی همه شما و خاتمی عزیز و دکتر پزشکیان ایران را آباد می کنیم و نمی‌گذاریم دخترانمان دچار تبعیض شوند.

علی نصریان هنرمند پیشکسوت نیز که مهمان ویژه برنامه  سپاس بود در این آیین گفت:هیچ چیزی برای یک کشور مهم تر از فرهنگ و هنرش نیست. چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن به هنر، آن طور که باید توجه نشد.

وی ادامه داد:چرا باید بهترین هنرمندان ما مهاجرت کنند چرا باید کارگردانان و بازیگران ما در این چندسال از ایران بروند؟ خواسته ما بازیگران از رئیس جمهور تعامل و گفت و گو و انتخاب یک وزیر فرهنگ و هنری است که به  هنرمندان بها بدهد و تعامل با آنها داشته باشد.