گذر فرهنگی چهارباغ میزبان ده‌ها رویداد فرهنگی شد

سیروس خوراسگانی گفت: رویداد «چهارباغ جان اصفهان» همزمان با هفته فرهنگی اصفهان که امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» در حال برگزاری شد  و گذر فرهنگی تاریخی چهارباغ میزبان شهروندان بود.

او  با بیان اینکه این رویداد از سوم اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگی اصفهان آغاز  و تا دهم همین ماه ادامه یافت  افزود: شهروندان اصفهانی در این روزها ویژه برنامه‌های مختلفی را شاهد بودند.

مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان با اشاره به بخش‌های مختلف این ویژه برنامه گفت: رادیو چهارباغ، تاریخ شفاهی کسبه قدیم چهارباغ، نمایش اصفهان قدیم، برپایی غرفه‌های ابربازی‌ و بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی، غرفه کودک، نمایشگاه صنایع دستی و جشن شبانه در جریان این رویداد در چهارباغ عباسی برپا شده بود.

وی ادامه داد: همچنین رویدادهای دیگری مانند شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، نمایش‌ها و سرودهای آئینی، مذهبی، ملی و اصفهانی در قالب رویداد چهارباغ جان برگزار شد.

خوراسگانی همچنین به دیگر رویدادهایی که در این محور تاریخی فرهنگی برای شهروندان تدارک دید شده بود اشاره کرد و گفت:  به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان، کاروان اصفهان قدیم برپا شد و همچنین همایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش اسکیت سواران نونهال، اجرای همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی  و برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ارائه غذاهای سالم از دیگر رویدادهایی بود که در هفته فرهنگی اصفهان اجرا شد.