چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای»

پس از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورسیکلت‌های کلاسیک در اصفهان که در سال ۱۳۹۶ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در پل تاریخی شهرستان برگزار شد، برپایی این رویداد پرطرفدار و جذاب برای اقشار مختلف نوجوانان، جوانان و سایر افراد متوقف‌شده بود. اینک شهر اصفهان میزبان چهارمین دوره این رویداد در روزهای آینده خواهد بود.

چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» همراه با نمایش خودروهای مدرن کمپانی‌های بزرگ خودرویی برگزار می‌شود. در این بخش، مدل‌های جدید شرکت‌های خودروساز مانند بنز، بی‌ام‌و، شورلت و فورد به نمایش درآمده و در کنار تمامی نمانام‌(برند)های مطرح خودرویی، خودروهایی از نمانام‌های معروف جهان نظیر فورد، پورشه، مازراتی، بنتلی، لامبورگینی، نیسان، کامارو، کوروت و چلنجر نیز در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بخش دیگری از این نمایشگاه نیز به نمایش خودروهای آفرود اختصاص دارد. خودروهای آفرود، خودروهای شاسی‌بلند ۲ دیفرانسیلی است که توانایی رانندگی در مسیرهای ناهموار و جاده‌های صعب‌العبور را دارد.

چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» از ۲۹ فروردین لغایت ۲ اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت برگزار می‌شود و همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان عموم علاقه‌مندان، مجموعه‌داران، ترمیم‌کنندگان خودروهای کلاسیک و اعضای هیات و کانون اتومبیل‌رانی است.