تجلیل از نخبه مهارتی ذوب آهن اصفهان

 فرزاد ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار در خصوص موفقیت خود در این مسابقات گفت: مسابقات مذکور در ۳۵ رشته‌ی تک و بهره‌ور محور با حضور بیش از  هزار نفر رقابت کننده و کارشناس از یازده کشور جهان شامل کشورهایی مانند چین، هند، قرقیزستان، روسیه و بلاروس در شهر یکاترینبورگ روسیه از ۲۲ تا ۲۷ آبان ماه برگزار شد. وی با اشاره به اینکه مسابقات مهارت روسیه با برنامه ریزی دقیق و در سطح بالایی برگزار شد، افزود: با توجه به موفقیت ها و افتخارات  به دست آمده در مسابقات قبلی توسط سازمان المپیاد کشور برای شرکت در این مسابقه انتخاب و معرفی شدم . پس از آن با موافقت و همکاری ذوب آهن اصفهان و با گذراندن یک اردوی علمی ۸ روزه  ، موفق به حضور در این مسابقات شدم.

فرزاد ایمانی دارای کارشناسی رشته تکنولوژی ساخت و تولید است که در مهندسی نت مکانیک و کارگاه ۴۸ قسمت سی ان سی تراش ذوب آهن اصفهان مشغول به کار است. وی دارای ۱۰ سال سابقه کار در این شغل بوده و دارای مدارک فنی مختلف از جمله مدرک استادکاری و مربیگری CNC تراش از ستاد تربیت مربی کشور، مدرک فنی حرفه ای CNC و برنامه نویسی و مدرک طراحی صنعتی اینونتور است .

وی در سال ۱۴۰۱ با توجه به اعزام تیم کارگری ذوب آهن اصفهان به دومین مسابقات ملی مهارت کارگری کرج و شرکت  در رشته تراش CNC این مسابقات، برای دومین بار مفتخر به کسب مقام دوم کشوری و مدال نقره این رشته شده بود.