حمید جلالی از مدیریت اتوماسیون و ارتباطات گفت : دختر من با وجود اینکه ۵ سال بیشتر ندارد اما مدام در خصوص محل کار و شغل من سوال می کرد و بسیار خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا از نزدیک با شغل من آشنا شود . وی افزود : من به ذوب آهنی بودن خودم همواره افتخار می کردم و خرسندم که توانستم این افتخار را در برنامه بازدید از کارخانه ، با خانواده ام به اشتراک بگذارم .

محمد کاظم سرابی شاغل در مدیریت خرید تجهیزات گفت : این برنامه ، آغاز بسیار متنوعی در میدان آهن داشت و پس از آن نیز برنامه‌های ویژه برای کودکان ابتکار بسیار خوبی بود که باعث شد کل بازدید برای بچه های کم سن و سال نیز شاد باشد .  وی افزود : خانواده من همواره منتظر حضور در ذوب آهن و دیدن این مجتمع عظیم صنعتی از نزدیک بودند و از این برنامه استقبال کردند . دخترم که ۷ سال دارد می گوید دوست دارد یک ذوب آهنی شود.

محسن عرب از مدیریت آگلومراسیون ، برنامه بازدید از کارخانه را بسیار شاد و متنوع توصیف کرد و گفت : اگر بتوان شرایطی فراهم کرد که کارکنان با سابقه کاری نزدیک به هم دعوت شوند ، امکان ایجاد رفاقت و آشنایی بیشتر بین همکاران نیز فراهم می شود . وی افزود : خانواده ام دوست داشتند با ذوب آهن اصفهان بیشتر آشنا شوند و حتی محل کار و میزکارم را هم ببینند . امیدوارم برنامه های مشابه بازدید از کارخانه برای خانواده ها طراحی شود که قطعاً بر رضایت کارکنان اثر بسیاری دارد.

احسان علیرضایی از مدیریت فولادسازی گفت : من و خانواده ام بسیار دوست داشتیم که در این برنامه شرکت کنیم اما هر بار مشکلی پیش آمد و امکان آن فراهم نمی شد تا اینکه پیگیری دست اندرکاران این برنامه باعث شد بتوانیم حضور پیدا کنیم و لذا باید از این پیگیری و جدیت آنها در کار، قدردانی کنم . وی افزود : برنامه بسیار عالی بود و به خوبی آیتم های مختلف بر ای سنین مختلف در نظر گرفته شد تا همه اعضاء خانواده لذت ببرند .

علیرضا سرمدی از مدیریت کوره بلند گفت:  بازدید خانواده ها از محیط کارخانه و شرایط کاری ما، سبب ایجاد همدلی بیشتر و ارتقاء انگیزه در بین کارکنان می شود. وی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران این برنامه گفت: اجرای این برنامه اگر هر چند سال تکرار شود بسیار تاثیر ماندگارتری دارد .

احمد امیری از مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت گفت : بازدید از کارخانه و آشنایی با فرایند تولید فولاد برای همه اعضای خانواده بسیار لذت بخش و برای قشر جوان بسیار آموزنده است . وی افزود :  اگر خانواده همکاران بر اساس محل کار همسر ، بتوانند از آن قسمت بازدید تخصصی داشته باشند بسیار خوب است .