سردار محمدرضا هاشمی فر روز شنبه  افزود: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی، ایجاد امنیت در تمام محلات و ناامن کردن محیط برای مجرمان و قانون‌شکنان است که اجرای اینگونه طرح‌ها به تحقق این مهم کمک می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بااشاره به اجرای بیش ۲۰ طرح ذوالفقار در شهرستان‌های مختلف اصفهان گفت: مقادیر زیادی مواد مخدر،اسلحه جنگی و شکاری، اموال مسروقه وآلات جرم کشف شده است.

وی همچنین به شناسایی ودستگیری تعداد زیادی از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب و همچنین باندهای تهیه وتوزیع مواد مخدردر محلات شهرستان‌های مختلف استان در راستای اجرای این طرحها اشاره کرد.

سردار هاشمی فر افزود: در این طرح همچنین تعداد زیادی از معتادان متجاهر و پرخطر جمع آوری و برای درمان به مراکز ترک اعتیاد شهرستان‌ها تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب این استان است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.