دستور وزیر ورزش برای پیگیری ادعای تعرض به نوجوانان مشهدی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اما بلافاصله پس از انتشار این خبر به آن واکنش نشان داد. علی اکبر هاشمی جواهری درباره شایعات و حواشی پیش آمده در فوتبال استان گفت: پس از مطرح شدن خبر اولیه دستور داده شد حراست اداره کل ورزش و جوانان به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد تا صحت و سقم و ابعاد آن مشخص شود و در مبارزه با فساد ذره ای کوتاه نمی آییم. تا به امروز کوتاهی های متعددی از هیات فوتبال استان مشاهده شده که اگر این موضوع نیز در بررسی های ما مورد تایید قرار بگیرد، مسلما با عوامل دخیل در ماجرا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

هاشمی جواهری ادامه داد: جامعه ورزش جامعه سالمی است و نباید برخی رفتارهای احتمالی را به پای تمامی جامعه ورزش نوشت. از روز اولی که وارد شدیم موضوع سالم سازی ورزش خراسان را مدنظر قرار دادیم و در این موضوع با کسی مماشات نداریم و اگر تخلف محرز شود شک نداشته باشید که به شدیدترین شکل برخورد می کنیم. وی درباره انتشار خبر فعالیت بدون مجوز این باشگاه و حضورش در مسابقات نیز گفت: این موضوع از موارد مهم و در حال بررسی است و اینکه باشگاهی بدون مجوز چگونه در مسابقات شرکت کرده است تخلف آشکار است.

دستور وزیر ورزش برای پیگیری موضوع

وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری گزارش‌های رسیده از یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد را صادر کرده است.

به گزارش ایسنا پس از آنکه خبری مبنی بر تجمع تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال مقابل ساختمان هیات فوتبال استان خراسان رضوی به علت تعرض به فوتبالیست‌های نوجوان منتشر شد، وزارت ورزش و جوانان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «دو هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد که به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملان این اتفاق با قاطعیت برخورد شود. پس از دستور دکتر سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهادهای امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است گزارش بررسی این ادعاها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذی‌صلاح شود.»