بیمه سامان صادرات خدمات بیمه‌ای را با موفقیت آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان،کشور عراق و سازمان حج و زیارت درسال جاری، ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران اربعین حسینی را به داشتن شعبه شرکت بیمه‌گر در این کشور منوط کرده بود، درنتیجه شرکت بیمه سامان به عنوان تنها شرکت بیمه ایرانی دارای شعبه درعراق، موفق شد این قرارداد بیمه‌ای را ازآن خود کند.

خدمات سریع و جامع شرکت بیمه سامان به زائران اربعین موجب شد تا جمعی از مقامات ارشد کشورمان در مرکز خدمات‌رسانی این شرکت درکربلای معلی در کشور عراق حضور یافته و پس از بازدید از شیوه خدمت‌رسانی به زائران، از شرکت بیمه سامان قدردانی ویژه‌ای کنند. یادآور می‌شود، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در مرکزعملیات شرکت بیمه سامان در کربلای معلی حضور یافته بود، از خدمات ویژه این شرکت به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد و یاد آورشد که تجربه شرکت بیمه سامان در ارائه خدمات متنوع به زائران اربعین، بسیار ارزشمند و استفاده از این فرصت غنیمت است.

در این راستا، علی اکبرترکاشوند مدیرکل حراست بیمه مرکزی، به عنوان رئیس ستاد اربعین صنعت بیمه ومصطفی رئوفی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ا از محل ستاد عملیاتی بیمه اربعین سامان درکربلای معلی بازدید و از سختکوشی کارکنان بیمه سامان درارائه خدمات به موقع به زائران اربعین حسینی قدردانی کردند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند، که درجریان خدمت‌دهی بیمه‌ای به زائران اربعین حسینی، شرکت بیمه سامان تا پایان مدت این قرار داد همکاری، در تاریخ ۱۰ مهرماه سال‌جاری در مجموع به بیش از هشت هزار زائر حادثه دیده و بیماران سرپایی، خدمات بیمه‌ای ارائه کرده است.