حل مشکلات شهری اصفهان درگرو تعامل و همکاری

در این جلسه در راستای تعامل و همکاری بیشتر میان مجموعه شهرداری و راه و شهرسازی و حل مشکلات موجود، پیرامون مسائل شهری مرتبط بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌ها، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این نشست علاوه بر بررسی و رفع مشکلات املاک و حقوقی فی‌مابین راه و شهرسازی و شهرداری اصفهان، در رابطه با پیشرفت فیزیکی مترو شهر جدید بهارستان-اصفهان، جانمایی و دقیق سازی ایستگاه‌های مترو، وضعیت اعتباری و مزایای احداث ایستگاه‌ها در نقاط مختلف بررسی‌های لازم صورت پذیرفت.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بابیان اینکه پروژه قطار برقی اصفهان به بهارستان حدوداً ۱۵ کیلومتر است اظهار‌کرد: عملیات زیرسازی این پروژه در سال ۱۳۹۰ و عملیات روسازی در سال ۱۳۹۶ آغازشده است که به‌صورت جدی و با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید و شهر جدید بهارستان در حال انجام است.

 قاری قرآن بابیان اینکه پیشرفت کل پروژه بیش از ۴۶ درصد است گفت: مترو یکی از پروژه‌های ویژه و تاثیرگذار در استان اصفهان است که ایجاد یک انتقال مطمئن ریلی و پایدار را به دنبال دارد همچنین با اهتمام ویژه و برنامه‌ریزی دقیق این پروژه بزرگ به‌خوبی جلو ‌می‌رود.