به گزارش دنیای اقتصاد سید رضا مرتضوی در پنجاه و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در استانداری افزود: باید با  تلاش جهادی و رویکرد جدید به رفع نابسامانی‌های موجود و کارهای عقب‌مانده در این حوزه بپردازیم و برای حل مسائل جاری، برنامه عملیاتی ارائه کنیم. وی ادامه داد: با توجه به وضعیت امروز کشور، همه ما باید باهمت ویژه برای رفع نارسایی‌ها و آسیب‌هایی که در بخش‌های مختلف چالش‌هایی را برای جوانان ایجاد کرده است، بکوشیم و کار موثری را در این حوزه انجام دهیم.

استاندار اصفهان اظهار‌کرد: رویکرد مجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به سمت تعالی و پیشرفت است و همه ما باید کمک کنیم تا این اقدامات به بهترین شکل ممکن انجام شود.  

وی اضافه کرد: کارگروه‌های مختلف در مجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان در زمینه ازدواج، مشارکت‌ اجتماعی، خانواده، اقتصاد، اشتغال، مسکن، اوقات فراغت و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و در حوزه فضای مجازی نیز پنج کارگروه و کمیته اصلی در زیرمجموعه این ستاد تشکیل‌شده است. مرتضوی خاطرنشان کرد: کمیته‌ای نیز در قالب پیگیری مُصوبات استانی و شهرستان‌ها تشکیل‌شده است که امیدواریم با کمک آن تصمیم‌های گرفته‌شده در ستاد به بهترین نحو در استان جاری شود و دیگر مُصوبه‌ای بر زمین نماند.

وی بیان کرد: مسوولان استان دغدغه جدی درباره مسائل جوانان دارند و وجه مشترک مطالب ارائه‌شده در حوزه‌های مختلف نیز حاکی از تلاش آن‌ها برای رفع مشکلات جوانان است و همه علاقه‌مندند تا در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.  

استاندار اصفهان گفت: بر اساس اسناد موجود، برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های اساسی جوانان درگذشته انجام‌شده است که باید محور حرکت‌های بعدی ستاد ساماندهی امور جوانان استان قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه‌ها، سمن‌ها و مجموعه‌های مختلف فرهنگی و کانون‌های بسیاری در استان وجود دارد که به‌صورت خودجوش و مجاهدانه و از سر مسوولیت اجتماعی، دغدغه یا ماموریت و وظیفه، در حوزه‌های فرهنگی و جوانان فعالیت می‌کنند.