ایمنی ریلی در سطح جهانی

Mipro Oy، که در شهر میکلی فنلاند مستقر است، در نظر دارد قلمروی کسب و کارش را به خارج از مرزهای فنلاند نیز گسترش دهد و در همین راستا، ایران را یکی از بازارهای هدف نوظهور مهم می‌داند. به گفته یوها نورمی، مدیر عامل Mipro Oy، «در ایران پروژه‌های زیرساخت متعددی در آستانه شروع یا در دست اجرا قرار دارد و ما هم علاقه‌مند هستیم در زمینه ارائه راه‌حل‌های سیتسم ریلی با آن‌ها همکاری داشته باشیم.»

مدیرعامل این شرکت در ادامه تأکید می‌کند: «فعالیت‌های شرکت ما بر تولید سیستم‌های کنترل، فرمان و سیگنالینگ (CCS) متمرکز است و در حال حاضر، در پی یافتن شرکای محلی آگاه هستیم تا بتوانیم در پروژه‌های آینده با آن ها همکاری کنیم. در این زمینه به موفقیت‌های دست یافته‌ایم و مذاکراتی را با بعضی از شرکای بالقوه‌مان نیز شروع کرده‌ایم.»

سیستم‌های Mipro Oy، علاوه بر مدیریت ایمنی سیستم‌های ریلی و مترو، در فرایندهای صنعتی و همچنین فرایندهای کنترل حوزه مدیریت آب و انرژی نیز کاربرد دارند. ورود این شرکت به بازارهای بین‌المللی با قوت تمام در حال انجام است و انتظار می‌رود این تلاش‌ها به تحویل پروژه‌هایی منجر شود که عمدتا به اروپا و چند بازار نوظهور منتخب دیگر تعلق دارند.