گروه معماری i29 مستقر در آمستردام، ادارات «ترایبال دی دی بی (Tribal DDB)» را طراحی کرده که یک شرکت دیجیتالی در زمینه تبلیغات است.

در هنگام خلق این دفاتر، i29 کارش را با کاهش سروصدا شروع کرد و با یک طراحی قوی تک‌رنگ کارش را به پایان رساند. هیچ‌کس دوست ندارد که در یک محیط‌کار پرسروصدا کار کند، بنابراین وقتی از معماران گروه i29 خواسته شد تا دفاتر ترایبال دی دی بی را طراحی کنند، این گروه سعی کرد که روش‌های خلاقانه‌ای را ابداع کند تا سرو صدا را خاموش سازد، زیرا صدا و همهمه موجب می‌شد افراد نتوانند بر روی پروژه‌های خود تمرکز کنند.
نتیجه؟ طراحان از فیبر و پارچه برای پوشاندن سطوح غیرمعمول از جمله سقف‌ها، لامپ‌ها و اجزای ساختاری در دفتر کار استفاده کردند، موادی که به صورت موثر صدا را خفه می‌کنند. یکی از طراحان می‌گوید: «این نوع مواد برای جذب صدا عالی هستند و بنابراین روش مزبور در فضاهای باز (بدون دیوار)، نوعی فضای خصوصی به وجود می‌آورد. این طراحی بسیار جالب است و یک تصویر قوی در یک سطح مفهومی ایجاد می‌کند.»
علاوه بر آنکه فیبر تک رنگ یک کاربرد اصولی برای محیط کار ارائه می‌دهد، از نوعی زیبایی‌شناسی قوی در طراحی نیز نشان دارد. اصولا، استفاده از فیبر نوعی احساس آرامش‌بخش خلق می‌کند که برخاسته ازسادگی است. طراحان می‌گویند که گرچه ممکن است با عقل سلیم جور در نیاید، اما عدم حضور عناصر طراحی سنتی (آثار هنری، اثاثیه و غیره) در واقع قدرت فضا را بهبود می‌بخشد و به حداکثر می‌رساند.
به بیان دیگر: کمتر، بیشتر است. «نتیجه‌گزینش‌گری زیاد این است که مجبورید یک انتخاب را تا انتها پیش ببرید. همچنین یک میدان کشش ایجاد می‌کند و به فضا انرژی می‌دهد... اما مهم‌تر از همه یک محیط کاریزماتیک و پرجاذبه به شما ارائه می‌کند.»
منبع: inc.com