مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران گفت: اجرای طرح تفصیلی رشد قابل توجه صدور پروانه‌های ساخت‌وساز را به دنبال داشته است و پروانه‌هایی که صادر شده فقط برای ساختمان‌های مسکونی نبوده و تنوع زیادی در این قسمت وجود داشته است.
مجید پاکساز مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: با اجرای طرح تفصیلی در سال گذشته پروانه‌های صادره در مناطق مختلف رشد قابل توجهی داشته است و رشد معناداری را در این بخش شاهد بودیم.
او با اشاره به تنوع در پروانه‌های صادره افزود: در این بخش، ساخت و ساز در زمینه خدمات شهری هفت گانه قابل توجه بود و این به آن معناست که پروانه‌هایی که صادر شده فقط برای ساختمان‌های مسکونی نبوده و تنوع زیادی در این قسمت وجود داشته است.
مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای طرح تفصیلی تصریح کرد: این تفاوت در حالی است که در سال‌های گذشته، بیشتر پروانه‌هایی که صادر می‌شد مربوط به پروانه‌های مسکونی بود؛ اما با اجرای طرح تفصیلی، پروانه‌های ساخت و ساز در زمینه خدمات مختلف شهری، فراشهری، ناحیه‌ای و منطقه‌ای بوده است.
پاکساز تصریح کرد: مجتمع ایستگاهی تهرانپارس از جمله پروانه‌هایی است که در زمینه ارائه خدمات، پروانه ساخت آن صادر شد و بعد از ساخت خدمات قابل توجهی را ارائه خواهد داد.
به گفته وی، پروانه‌هایی که بعد از اجرای طرح تفصیلی در زمینه خدمات مختلف شهری صادر شد، می‌تواند در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران به خدمات‌رسانی بپردازد.