قیمت لبنیات تا فروردین 92 ثابت است
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در بازدید از یک شرکت تولید کننده لبنیات و بستنی گفت: با روند نزولی قیمت دلار و تثبیت قیمت شیر خام و مواد اولیه و همچنین ذخیره سازی‌های کافی که از نظر نهاده‌های دامی صورت گرفته ، آینده این صنعت امیدوار کننده است رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در بازدید از یک شرکت تولید کننده لبنیات و بستنی گفت: با روند نزولی قیمت دلار و تثبیت قیمت شیر خام و مواد اولیه و همچنین ذخیره سازی‌های کافی که از نظر نهاده‌های دامی صورت گرفته ، آینده این صنعت امیدوار کننده است.
یداله صادقی تصریح کرد: بازار شیرو لبنیات خودش را با شرایط موجود تطبییق می دهد و شوک اولیه دراین صنعت که قبل از شوک ارزی صورت گرفت، مشکل جدیدی برای تولید کنندگان شیر ولبنیات ایجادنکرد.
وی افزود: البته با بروز شوک ارزی قیمت برخی مواد این صنعت از جمله کاغذ تتراپک و مواد بسته بندی پلاستیک افزایش یافت که الان با روند نزولی دلار و بازگشت قیمت‌ها تاحدودی در این صنعت آرامش ایجاد شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط ذکر شده تا پایان فروردین سال ۹۲ قیمت لبنیات ثابت خواهد بود.
قابل ذکر است رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در بازدید یک روزه خود از شهرستان‌های رباط کریم و اسلام شهر علاوه بر بازدید از واحد فوق ، از چند واحد تولیدی و صننعتی دیگر هم بازدید و طی نشستی درمحل شهرک صنعتی نصیر آباد که با حضور مسئولان محلی صورت گرفت به مسائل و مشکلات این شهرک رسیدگی کرد.