دانیل استیل یک بار دیگر در جمع پرفروش‌ها - ۲۶ مرداد ۹۱
در هفته‌ای که گذشت بار دیگر بازار کتاب آمریکا با تغییرات عمده‌ای همراه شد و تقریبا می‌توان گفت نیمی از 10 کتاب‌ برتر هفته، تازه وارد هستند و نویسنده نام آشنا دانیل استیل هم به جمع برترین‌ها راه یافته است. بار دیگر صدر جدول از آن دختر گمشده نوشته گیلان فلین شد. در این کتاب که توسط انتشارات کراون منتشر شده، داستان ناپدید شدن ایمی در مراسم پنجمین سالگرد ازدواجش با نیک روایت می‌شود. حالا انگشت اتهام به سوی شوهرش نشانه می‌رود و...
امیلی گیفین نیز با کتاب جایی که به آن تعلق داریم در بدو ورود به فهرست کتاب‌های پرفروش، دوم شد. این کتاب که توسط انتشارات سنت مارتین روانه بازار شده، داستان زندگی زنی موفق را نقل می‌کند که ورود دختری ۱۸ ساله، نقبی به گذشته‌اش می‌زند و زندگی موفقش مختل می‌شود.
سومین جایگاه جدول نیز به کتاب تازه وارد دوستان ابدی به قلم نویسنده مورد علاقه مردم دانیل استیل تعلق گرفت. این رمان توسط انتشارات دلاکورته منتشر شده و ماجرای سه پسر جوان را نقل می‌کند که از دوران مهدکودک با یکدیگر بزرگ شده‌اند.
لیست سیاه نوشته براد تور نیز چهارمین کتاب هفته شد. در این کتاب عملیات یک گروه ضدتروریسم ردیابی می‌شود و درصورتی که اسکات هاوارت مامور این واحد بتواند فردی را که به او سوقصد کرده پیدا کند، از یک حمله تروریستی جلوگیری می‌شود. این کتاب با کمک انتشارات امیلی بستلر به بازار آمده است. پنجمین ردیف جدول نیز به فرشته سقوط کرده اثر دانیل سیلوا تعلق گرفت که هفته پیش صدرنشین بود.
بندر شکسته نوشته تانا فرنچ هم کتاب تازه وارد دیگری است که در همین ابتدای کار،ششم شد. این کتاب که توسط انتشارات وایکینگ به بازار آمده، چهارمین کتاب این نویسنده با موضوع قتل در دوبلین محسوب می‌شود. یک کارآگاه در شهری ساحلی سرگرم تحقیق در پرونده‌ای جنایی است و همین پرونده خاطرات غمبار وی از کودکی را به یادش می‌آورد و...