فریدون آسرایی هم در نمایشگاه می‌خواند - ۲۶ مرداد ۹۱
با پایان یافتن ماه رمضان گروه‌های موسیقی دوباره کارشان را شروع کرده‌اند و قرار است در شهریورماه روی صحنه بروند. بی‌تردید بعد از یک تعطیلی یک ماهه حالا خیلی‌ها منتظرند تا اجرای برنامه‌ها رونق بگیرد و برای حضور در کنسرت‌های گروه‌های مورد علاقه خود برنامه‌ریزی کنند. به همین دلیل این هفته نخستین اجراهای این ماه را معرفی کرده‌ایم تا علاقه‌مندان راحت‌تر بتوانند برنامه‌ریزی کنند.
نوبتی هم که باشد نوبت اجرای کنسرتی توسط فریدون آسرایی است. همان خواننده‌ای که چند سال پیش با آهنگ‌هایش به شهرت رسید و حسابی هم طرفدار پیدا کرد. آسرایی بعد از خدمت به فیلیپین رفت ۸ سال در آن کشور درس خواند و بعد هم برای ادامه زندگی کانادا را برگزید و۱۴ سال را هم در آنجا گذراند. اولین آلبومش را در خارج از ایران منتشر کرد، اما بعد از بازگشت با آلبوم غریبه کارش را استارت زد. اودر این سال‌ها چند آلبوم منتشر کرد که هرکدامش به نوعی مورد توجه قرار گرفت. حتی توانست با دومین آلبومش که نام «غریبه» داشت رکورد فروش را در ایران را بشکند. همان کارها باعث شدند او به جایگاه ویژه‌ای در موسیقی پاپ دست پیدا کند. جنس صدای آسرایی خاص است.صدایی که شبیه آن در موسیقی ایران وجود نداشت. همین تفاوت شاید کافی بود تا او در مدت زمان کوتاهی بعد از بازگشت به ایران بتواند جایگاهش را به تثبیت برساند. آلبوم‌هایش خیلی خوب می‌فروشد و تا حالا با اهنگسازان مطرحی کار کرده است.
خیلی‌ها منتظر برگزاری کنسرتش بودند و قرار است 24 شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برود. آسرایی در این کنسرت قطعاتی از جدیدترین آلبومش یعنی «خاطرات گمشده» را به اجرا در خواهد آورد. رهبری ارکستر این خواننده را امیر علیزاده برعهده خواهد داشت. قیمت بلیت‌های این کنسرت بین 30 تا 70 هزار تومان تعیین شده است و بلیت فروشی کنسرت هم از یکشنبه همین هفته آغاز شده است. در همین چند روز خیلی‌ها بلیت این کنسرت را تهیه کرده‌اند تا در روزهای آینده که احتمالا اطلاع‌رسانی بیشتری هم صورت می‌گیرد دچار مشکل نشوند.