انتشار ضمیمه آخر هفته دنیای‌اقتصاد با پرونده مربوط به اقتصاد موسیقی و مصاحبه با «گلپا» در شماره قبل چه در فضای مجازی و چه در بین مخاطبان اصلی دنیای اقتصاد واکنش‌هایی را در پی داشت. زمانی که تصویر جلد مجله در سایت‌های اینترنتی بازنشر داده شد، مخاطبان این سایت‌ها به اظهار نظر درباره این جلد و موضوع پرونده پرداختند. ضمن تشکر از اظهار نظر همکاران و مخاطبان ارجمند روزنامه در اینجا به انعکاس بخشی از این نظرات پرداختیم. همچنین شما می‌توانید از این شماره نظرات خود را از طریق شماره تلفن 87762136 با ما در میان بگذارید تا در همین صفحه منتشر شود.
گزارش کامنت :
موی سفیدت رو تو مجله دیدم / سلامت باشیو از ته دل کشیدم
خسته نباشید. تنوع خوبی دارد دقیقا به درد آخر هفته می‌خورد
چقدر پیر شده - من را به یاد تلویزیون سیاه و سفید مبله قدیم انداخت.
اشکالش چیست که تیترش کردید؟ این عکس یک عمر خاطره پدر و مادر همه ماهاست (توضیح: سایت مزبور با تیتر «عکس گلپا روی جلد یک ضمیمه» این تصویر را باز نشر کرده بود که برخی از مخاطبان جنبه سلبی تیتر را در نظر داشتند)
یادش بخیر
موی سپید و توی آینه دیدم / آهی بلند از ته دل کشیدم / با زیر لب شکوه را کردم آغاز / عقل هیم زد که خودت را نباز / عشق باید پادر میون کنه تاآدم احساس جوونی کنه
شک ندارم که به شدت مطالب خوندنی داره... منتظر آخر هفته هستیم. خسته نباشید
زدید تو کار آواز !
فقط آواز نیست.....چون دنیای اقتصاد بیشتر به مباحث مربوط به مسایل کاری مخاطبان خودش در قالب خبر و تحلیل اقتصادی پاسخ میده این خلا احساس میشد که باید به اوقات فراغت و غیرکاری مخاطبان هم پرداخته بشود.....این ضمیمه آخر هفته با این هدف راه اندازی شده و مطالب خواندنی زیادی برای شفاف سازی اطلاعات اینترتینمنتی دارد....
سخن من از سر مزاح بود و بس ! از آن گذشته سوژه‌های مغفول مانده‌ای را که شما و دوستان عزیزم در دنیای اقتصاد بدان می‌پردازید جای سپاس دارد و طبعا گردش‌های مالی فراوانی در بخش هایی از اقتصاد رخ می‌دهد که پرداختن به آنها می‌تواند علاوه بر ارزش‌های ژورنالیستی و اقتصادی ارزش‌های پژوهش نیز داشته باشند که امیدوارم از سوی کریستف کلمب‌های مجموعه دنیای اقتصاد یکی یکی کشف شوند. با ارادت فراوان از محبت شما.
امیدوارم همیشه سالم و سرزنده و موفق باشی به راستی استاد گلپایگانی جاودانه صدای موسیقی ایران است که نظیرش تکرار نخواهد شد. هنرنمایی‌هایش از یادها نخواهد رفت.... دوستت دارم استاد
چرا فقط تهران؟ چرا شهرهای دیگر توزیع نمی‌شود
با این تیترها، کسی فکر می‌کنه این کشوریه که مشکلات اقتصادی جدی دارد؟ یه نگاهی بندازین، حرفه‌ای استیک بخورید، معرفی 10 رستوران برتر، موبایل‌های 300 میلیون تومانی و...
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد فکر نکنم تو ضمیمه آخر هفته که تو توضیح اولش نوشته که قراره چه باشه و چه کنه و چه هدفی رو دنبال کنه محل بحث درباره مباحث کلان باشه! بدون شک این مباحث مباحث مهمی هستند که در جای خودشون بهش پرداخته میشه منتها رسانه‌ای که برای این موضوع تعریف شده باشه نه ضمیمه سبک زندگی آخر هفته.
من اصلا منظورم به این نیست که این ضمیمه باید چه کار کنه یا نکنه، دیدم که ضمیمه آخر هفته است، منظورم این است که در ممکلتی که همه ما از مشکلات اقتصادی و گرانی که رو به رشد هم هست، می‌نالیم، هنوز جای معرفی رستوران برتر و استیک حرفه‌ای بخورید، وجود دارد. طعنه من به شما نیست، به جامعه مان است.
بعید می‌دونم کسی که دنیای‌اقتصاد به عنوان نشریه تخصصی اقتصادی می‌خونه، آنقدر دارایی نداشته باشد که استیک بخورد. این تیپ روزنامه‌های نیمه تخصصی مخاطب خاص و اقتصادی دارند و روزنامه‌ای نیست که یک عده به خاطر نیازمندی‌هاش بخرندش.
خسته نباشید، مثل همیشه بی‌نظیر بود...........
درود فراوان بر گلپا، دوست داریم.
تبریک و آرزوی دوام، دنیای اقتصاد با همه قدرت و مزیاتش یه همچین چیزی کم داشت. آفرین به ایده دهنده و دست‌اندرکارانش
به به. تبریک. خسته نباشی. پایدار و ماندنی باشی.
ممنون که آدرس سایتشو دادید، ولی در شهرستان‌ها هم توزیع کنید تا بخریم و به روزنامه ضرر نزنیم
قربان آن حنجره طلایی
ممنون از این خبر. حتما میرم می‌خرم.
.
.
.