مدیرعامل سازمان پایانه‌ها گفت: طی یک ماه گذشته و در ایام تعطیلات نوروز حدود 4 میلیون نفر از شهروندان برای انجام سفرهای خود از سرویس‌های مسافربری پایانه‌های شهر تهران استفاده کرده‌اند. به گزارش سایت اطلاع‌رسانی شهرداری تهران(سما) ‌محمدرضا حاجی‌بیگی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها گفت: از پانزدهم اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال، 3 میلیون و 992 هزار و840 شهروند مسافر با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها، سفرخود را به مقصد شهرهای گوناگون کشور، از پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، شرق و بیهقی تهران آغاز کردند، یا از طریق آنها به تهران وارد شدند.
او افزود: در این مدت، یک میلیون و ۹۹۶هزار و ۴۲۰ نفرمسافر با استفاده از ۱۰۹ هزار و ۶۵۳ سرویس مسافربری از پایانه‌های مسافری تهران راهی مقاصد خود شدند و با احتساب همین میزان مسافر ورودی، ۳ میلیون و ۹۹۲ هزار و۸۴۰ نفرمسافر از طریق پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران جابه‌جا شده‌اند.
حاجی‌بیگی تصریح کرد: پایانه مسافری غرب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان 831هزار و 676 نفر و بیشترین شمار سرویس مسافربری را به میزان 48 هزار و 106 سرویس
(اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) در میان پایانه‌های مسافری تهران به خود اختصاص داد و پایانه مسافری جنوب نیز با ۶۹۲هزار و ۳۸۴مسافر و ۳۲ هزار و ۲۲۰ سرویس مسافربری در رتبه بعدی قرار گرفت.
او همچنین از استقبال خوب مادران مسافر از اتاق مادر و کودک در ایام نوروز خبر داد و گفت: در مدت یادشده، 888 نفر از بانوان مسافر برای رسیدگی به نوزاد‌شان از امکانات اتاق مادر وکودک درپایانه‌های مسافری تهران که رایگان است، برخوردار شدند.
او ادامه داد: همچنین یک‌هزار و 79نفر از علاقه‌مندان به کتابخوانی، با حضور در کتابخانه پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران، زمان انتظار خود را با مطالعه کتاب و نشریات گوناگون سپری کرده‌اند.