پیشرو در طراحی و تولید مبلمان اداری کشور
شرکت سامانه ساز فرابین یکی از شرکت های پیشرو کشور در عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری است که با اتخاذ رویکرد توسعه ای و پیشرفت توانسته همواره یکی از شرکت های دخیل در اجرای پروژه های بزرگ ملی در صنایع مختلف باشد.
چابکی کسب و کار و وجود ساختار مناسب و مبتنی بر رویکرد فرآیندی، سرعت و کیفیت را با هم برای تحقق خواسته های مشتریان به ارمغان آورده که همین مولفه‌ها موجب شده این شرکت به عنوان یکی از بزگزیدگان جشنواره حمایت از حقوق مصرف کننده معرفی شده و به دریافت گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده نائل آید.
تاریخچه
سامانه ساز فرابین مفتخر است که از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۷۸ تاکنون حضور فعال و خلاق در عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری را با پشتوانه اعتماد مشتریان و انجام پروژه های گوناگون با موفقیت پشت‌سر گذاشته و اینک با خوش بینی و اطمینان به افق‌های روشن و گسترده پیش رو در آینده مینگرد.
این شرکت از همان آغاز فعالیت اصل بنیادین روند حرفه ای خود را بر نوآوری و خلاقیت، همگامی با فن آوری روز جهان، کشف امکانات و گشودن عرصه های نوین استوار کرد. در این راستا سیستم ماژولار را در صنعت مبلمان و تجهیزات اداری کشور خلق و معرفی کرد و در چهارچوب تفکری فرآیندنگر، طراحی و نقشه کشی برای پروژه ها را به عنوان روال معمول کار پی‌گرفت.
این شرکت یکی از اولین شرکت های وطنی فعال در صنعت چوب است که اقدام به تامین ماشین آلات پیشرفته CNC کرد که به کارگیری این ماشین آلات در صنعت مبلمان اداری اقدامی بود نوآورانه در تحول صنعت چوب کشور از وضعیت تولید محدود سنتی و تجربی به تولید انبوه و با کیفیت که با راه یابی آن به فضای آکادمیک به عنوان یک رشته دانشگاهی با ارزش علمی و پژوهشی نیز برخوردار شد.
چشم انداز
شرکت سامانه ساز فرابین با توجه به اهمیت مشکلات ناشی از طراحی نامناسب محل کار که باعث عدم انطباق بین کارکنان و الزامات شغلی و تاثیر آن بر بهداشت شغلی نیروی کار و پایین آمدن سطح بهره‌وری شرکت ها در جامعه می شود از آغاز دهه سوم هدف استراتژیک خود را طراحی، تولید و ارائه محصولات و خدمات خود با رعایت استانداردهای سلامت، بهداشت و ایمنی کارکنان (HSE) قرار داده است.
برای تحقق کامل این استراتژی، باید ملاحظات زیست محیطی در طراحی خلاق و بکارگیری تجهیزات پیشرفته جهت تامین و ارتقای آرامش روانی محیط کار، زیبا سازی فضای کار، کیفیت و مدیریت مقوله نور و انرژی، متناسب با شرایط و مقتضیات خاص هر کسب و کار مورد توجه ویژه قرار گیرد.
به این منظور شرکت سامانه ساز فرابین برآن است تا بر اساس تجارب و توانمندی حرفه ای خود و با بکارگیری دانش فنی و رعایت دقیق اصول مهندسی و ارگونومی در طراحی تجهیزات مبلمان اداری، بهترین و با صرفه ترین راه حل ها را ارائه کند.