دنیای اقتصاد: رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سقف درآمدهای شهرداری اصفهان در سال 1395 در کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تعیین شد.
فتح الله معین با اشاره به اینکه جلسه کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر روز گذشته در دبیرخانه شورای شهر تشکیل شد، اظهار کرد: این جلسه در راستای پیش بینی و مجموع درآمدهای شهرداری اصفهان در سال ۱۳۹۵ با حضور معاونین شهرداری، ریاست شورای شهر و رؤسای کمیسیون های اقتصادی، عمرانی و بهداشت و سلامت شورای شهر برگزار شد. وی اضافه کرد:در این جلسه بحث و بررسی پیرامون پیش بینی و مجموع درآمدهای شهرداری اصفهان در سال آتی صورت گرفت.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همچنین شاخص‌های اقتصادی فعلی در جامعه، میزان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه های سنواتی شهرداری در طول دوره پنج ساله اصفهان ۹۵ و گزارشات منتشر شده در بودجه سال ۹۵ دولت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. معین اضافه کرد:در این کمیسیون، درآمدهای نقدی شهرداری به میزان ۳۰ درصد بیشتر از عملکرد سال ۹۴ شهرداری تعیین و تاکید شد که درآمد غیرنقدی نیز در سقف بودجه سال ۹۴ و به صورت تلفیقی با بودجه نقدی تدوین و ارائه شود. وی تاکید کرد: همچنین در این جلسه بر اولویت در اتمام پروژه های نیمه تمام و صرفه جویی جدی در هزینه های غیرضروری تاکید شد.