فعالیت رسمی ندای ایرانیان در خراسان رضوی
فعالیت شاخه خراسان حزب ندای ایرانیان از هفته آینده و در آستانه جشن های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، با سفر صادق خرازی به مشهد، رسما آغاز خواهد شد. به گزارش ایسنا، امیرشهلا، سخنگوی شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان- شاخه خراسان، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: خراسان رضوی، اولین استان کشور است که فعالیت شاخه استانی حزب در آن رسما آغاز می شود.
شهلا افزود: دکتر صادق خرازی، رییس شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان، به دعوت شاخه خراسان حزب در روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه، با حضور در مشهد، ضمن آغاز رسمی فعالیت های حزب ندای ایرانیان در خراسان رضوی، به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد، در جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ این دانشگاه نیز شرکت خواهد کرد.وی گفت: آقای خرازی که در سوابق خدمتی خود، سفیر ایران در فرانسه، سفیر ایران در سازمان ملل متحد و مشاور ارشد رییس دولت اصلاحات را دارد، در دانشکده حقوق، علوم سیاسی و زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع «سیاست خارجی ایران در دولت های دهم و یازدهم» برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرده و به پرسش های آنان پاسخ خواهد داد.
شهلا با اشاره به سی و ششمین طلوع آفتاب انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر به عنوان دهه بازیابی اقتدار و شوکت ملی ایرانیان و یادبود حیات دوباره ملت، یکی از درخشان ترین مقاطع تاریخی کشور ما است و آغاز به کار شاخه خراسان را در این ماه پرحماسه به فال نیک می گیریم.
عضو شورای مرکزی ندای ایرانیان شاخه خراسان، دیدار با اعضای شورای هماهنگی ائتلاف اصلاح طلبان خراسان، اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان و حضور در جمع فعالان اصلاح طلب استان را از دیگر برنامه های صادق خرازی در سفر دو روزه به مشهد عنوان کرد.
شهلا تاکید کرد: هم زمان با حضور رییس شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان در مشهد، درخواست عضویت شاخه خراسان در شورای هماهنگی ائتلاف نیز به هیأت رییسه ائتلاف تقدیم خواهد شد تا حرکت اصلاح طلبان خراسان، همچنان بر مدار انسجام و همدلی پیش رود.
سخنگوی حزب ندای خراسان تاکید کرد: تقویت همبستگی ملی و ارتقاء سرمایه اجتماعی کشور، مهم ترین برنامه در دست اجرای اصلاح طلبان است و برای رسیدن به این مهم، باید یک صدا، از جریان اصلاحات شنیده شود. شهلا در ادامه گفت: ندای ایرانیان مشی اصلاح طلبی دارد و اصلاحات تدریجی و گام به گام در چارچوب قانون اساسی کشور را تنها راه برای حرکت در مدار تعالی و پیشرفت ارزیابی می کند.