ضرورت توجه شورای شهر  به فرهنگ و اقتصاد
دنیای اقتصاد-عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: بحث اقتصاد و فرهنگ در پیام‌های سال‌های گذشته رهبری نیز اعم از فرهنگ و اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی مدنظر بوده است، اما امسال بر آن تاکید ویژه‌ای شده است و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

سهیلی در ادامه با بیان این مطلب که شهرداری یک سازمان درآمد و هزینه است و رویکرد شهری و اقتصادی دارد، تشریح کرد: با توجه به اینکه در آخرین روزهای سال گذشته بحث رویکرد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی توسط رهبری مدنظر قرار گرفته بود و امسال نیز شعار اقتصاد و فرهنگ مطرح شده است، باید شورای شهر و شهرداری به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند. وی در ادامه افزود: شورای شهر پیشنهاد‌هایی را برای امور فرهنگی ارائه کرده است که باید به تعامل بین اقتصاد و فرهنگ در این برنامه‌ها نیز توجه کرد و این امور را در قالب برنامه‌های 4 ساله شورا پیگیری کرد.
محمد سهیلی درخصوص نام‌گذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی خاصی در این سال مدنظر است.
وی در ادامه با بیان اینکه باید بر اقتصاد و به‌ویژه پروژه‌های مشارکتی بیشتر تمرکز شود، تصریح کرد: باید برای این امور اعتباری از سوی شهرداری و دولت در نظر گرفته شود تا سخن رهبری محقق شود.