اگزما

کارگردان: مهران مهدویان

تهیه‌کننده: علی یازرلو، علی فاتحی

بازیگران: شیوا مکی نیان، دیبا زاهدی، حسام محمودی، کریم امینی، کمیل علیپور و نادر فلاح

خلاصه داستان: رؤیا در تلاش است زندگی خود را در آرامش نگه دارد، از طرفی نمی‌خواهد شوهرش از گذشته‌اش با خبر شود. او در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود.

نکته: اولین فیلم بلند سینمایی مهران مهدویان که فیلمنامه آن را در فضایی اجتماعی به نگارش درآورده است و سال گذشته در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر و در بخش «هنر و تجربه» به نمایش درآمد. کارگردان این فیلم معتقد است که این اثر در شرایط خاصی ساخته شد و کسانی که در این فیلم همراهش بودند ریسک کردند٬ زیرا مشکلات زیادی در جریان کار وجود داشت.

پریناز

کارگردان: بهرام بهرامیان

تهیه‌کننده: محمد نجیبی

بازیگران: فاطمه معتمدآریا، مصطفی زمانی، فرهاد آییش، طناز طباطبایی، حمید فرخ‌نژاد، مژگان بیات، شبنم قلی خانی، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، امیرحسین فتحی و...

خلاصه داستان: دختربچه‌ای مادر خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادری نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهای خارق‌العاده‌ای برای وی رخ می‌دهد که زندگی خانواده را با چالش‌هایی روبه‌رو‌ می‌کند.

نکته: این فیلم محصول سال ۱۳۸۹ است و بابک کایدان فیلمنامه این فیلم را براساس قصه‌ای از بهرام بهرامیان به رشته تحریر درآورده است.

بیوگرافی

کارگردان: فاطمه ثقفی

تهیه‌کنندگان: علی‌اکبر ثقفی

بازیگران: بهار کاتوزی، میثاق زارع، روح‌الله مهرابی، اشکان مهری، میثم غنی‌زاده، فریبا شاهسون و مهران ملکوتی

خلاصه داستان: روایت یک روز از زندگی آدم‌هایی در گوشه‌ای از شهر است که برای رهایی از زخم‌های کهنه خود می‌جنگند، زخم راحله اما شبیه زخم دیگران نیست...