عصر پاییزی داستان «عصر پاییزی» درباره تجدید فراش مردی ۶۵ ساله است که حوادث عجیب و غریب این ازدواج و چالش خانواده گسترده‌ای که از بستگان نو عروس۶۰ ساله‌اند با مادر همسر سابق داماد پیر مسبب درگیری جالبی می‌شوند که موقعیت‌های شاد مختلفی را رقم می‌زنند. در این میان پسر خانواده که مهندسی خلاق است با ورود به یک ماجرای عاشقانه تغییر کرده و به فردی کارآفرین تبدیل می‌شود.
زمان پخش: شنبه تا چهارشنبه ساعت22: 20
تکرار روز بعد ساعت ۱۵

خانه‌ای روی تپه
قصه زندگی پسری نوجوان در شمال کشور است که با خواهر و مادر خود در یک روستا زندگی می‌کنند و هر بار یک خانواده میهمان آنان می‌شوند. پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسوولیت می‌کند و در عین حال‌ خلاقیت‌های خوبی دارد، تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده، خانه مخروبه‌شان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراهای جالبی می‌شود.
زمان پخش: هر شب ساعت ۲۱:۳۰
تکرار روز بعد ساعت ۱۴

آوای باران
این سریال داستان یک تاجر دارو به نام طاها ریاحی را در بر می‌گیرد که به دلیل گرفتاری کاری مسیر زندگی‌اش دگرگون شده و اتفاقاتی برای وی و دخترش رقم می‌خورد. در این سریال زندگی کاراکتر‌ها در دو مقطع زمانی دهه ۷۰ و حال حاضر روایت می‌شود.
زمان پخش: به زودی از شبکه سه سیما
پیدا و پنهان
این سریال ۷ قسمتی که به دلیل حساسیت موضوعی سال گذشته در سکوت خبری تولید شد در داستان‌هایی مجزا به پرونده‌های امنیت ملی می‌پردازد. «تنهایی»، «نقب شب»، «چراغ‌ها» و «کمین» عناوین داستان‌های این مجموعه هستند که در این ۷ قسمت به آنها پرداخته می‌شود.
زمان پخش: روزهای فرد ساعت ۲۳
تکرار روزهای زوج ساعت ۱۹