فولاد مبارکه برندی مطرح در بازارهای بین المللی

دنیای اقتصاد- حجت الاسلام والمسلمین سیدناصرموسوی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: جا دارد از مجموعه مدیریتی فولادمبارکه و در رأس آن، دکتر سبحانی تشکر کنم که این مجموعه عظیم را که در خاورمیانه نمونه است به خوبی مدیریت کرده اند و تلاش عزیزان همواره بر این بوده که در تولید فولاد وقفه ای ایجاد نشود. تلاشهای بی شائبه و شبانه روزی ایشان باعث شده که افتخارات مهمی برای شرکت فولادمبارکه و کشور ثبت شود. در واقع علیرغم نوساناتی که در بازار فولاد دنیا بوده تلاش کارکنان فولادمبارکه باعث شده تا چرخ صنعت به خوبی بچرخد که کمال تشکر از همه این عزیزان را داریم.

وی افزود: لازم است بگویم، شرکت فولادمبارکه اصفهان برندی مطرح در سطح بین المللی است که با تولیدات پیشرفته خود، هر روز بر ظرفیت تولیداتش افزوده می شود و توانسته نام کشور را در جوامع بین المللی مطرح نماید. در حقیقت با افزایش تولید در این بنگاه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع وابستگی به خارج از کشور را شاهد هستیم، علاوه بر اینکه می توانیم صنایع داخلی را نیز تقویت کنیم و در شرایط فعلی که کشور در رکود به سر می برد، رونق را به صنعت کشور بازگردانیم. نماینده مردم فلاورجان با اشاره به لزوم حمایت از صنایع مادر گفت: فولادمبارکه نقش تأثیرگذاری در صنعت کشور دارد و لازم است از این صنعت بزرگ حمایت شود، فولادمبارکه متعلق به یک منطقه یا شهرستان نیست بلکه یک صنعت ملی است و با همه نوساناتی که وجود داشته از خود عملکرد مناسبی به جای گذاشته است. موسوی با اشاره به اختلاف برخی از صنایع وابسته با فولادمبارکه در زمینه قیمت محصولات گفت: با جلساتی که با آقای سبحانی داشتیم بر لزوم صادارت توسط فولادمبارکه تأکید شد که جزو ضروریات این بنگاه اقتصادی است چراکه در زمان تحریم ها انجام صادرات باعث می شد تا نیازهای به حق این شرکت مرتفع گردد و در خصوص اختلاف قیمت هم بر اساس توضیحاتی که مدیرعامل فولادمبارکه داشتند بنده قانع شدم ولی لازم است به منظور رفع شائبه نشستی با دیگر صنعتگرانی که معترض هستند داشته باشیم.

در نظر داریم جلسه ای را با حضور مجمع نمایندگان استان اصفهان در فولادمبارکه داشته باشیم تا نمایندگان محترم، از نزدیک این صنعت بزرگ را بازدید کرده و توانمندی های مجتمع صنعتی را دریابند. نکته ای که در آخر باید عرض کنم این است که برخی موارد از جانب برخی اشخاص مطرح شده که بدون سند و مدرک بوده و باعث بازی با آبروی اشخاصی شده که این خود کاری است بس ناپسند چراکه روایت داریم آبروی مؤمن از خون مؤمن هم محترم تر است. پس اینکه همینطور بدون سند و مدرک بگوییم فلان شخص فلان مقدار حقوق می گیرد، دریافتی اش اینقدر است و چندجا به عنوان عضو هیات مدیره اینقدر پاداش گرفته، به نظر من انعکاس و بیان این مطلب، بدون تحقیق و بررسی بیان خوبی نیست. باید تلاش کنیم با آبروی کسی بازی نکنیم و در حقیقت در شأن یک فرد نیست که چنین اظهار نظرهایی را برای افراد داشته باشد.