کنسرت مشترک‌ حافظ و شهرام ناظری حافظ ناظری که در ماه‌های گذشته و با آلبوم «بُعد یازدهم» مورد توجه رسانه‌های معتبر جهان قرار گرفته است دوشنبه این هفته به تهران بازگشت و قرار است برای اولین بار در تهران روی صحنه برود. این کنسرت در سالن وزارت کشور و اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد و «شهرام ناظری» نیز به عنوان خواننده در برخی از قطعات این کنسرت حضور خواهد داشت.ارکستر این کنسرت نیز از جمعی از برترین نوازنده‌های جهان تشکیل شده است که برای این اجرا قرار است به ایران سفر کنند و در کنار شهرام ناظری و حافظ ناظری به اجرای برنامه بپردازند.حافظ ناظری پیش از این در کانادا و چند شهر آمریکا به اجرای برنامه پرداخته بود و این بار قرار است برای اولین بار قطعات آلبوم «بُعد یازدهم» را در تهران روی صحنه ببرد.


زنجان‌پور بازیگر «مرگ فروشنده» شد
نمایش «مرگ فروشنده» یکی از مشهورترین آثار آرتور میلر نمایشنامه‌نویس آمریکایی است که تاکنون اجراهای متفاوتی از آن به صحنه رفته است.نادر برهانی مرند که چند سال پیش این نمایش را اجرا کرده بود‌، بار دیگر آن را باز تولید می‌کند و در این اجرا اکبر زنجان‌پور نقش ویلی لومان را ایفا خواهد کرد.نمایش «مرگ فروشنده» از اوایل مهرماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.


همکاری معتمدآریا و تبریزی بعد از ۱۷ سال
فاطمه معتمدآریا پس از گذشت 17 سال از «مهرمادری»، در همکاری دوباره با کمال تبریزی مقابل دوربین «اَبله» می‌رود. این بازیگر که عنوان پرافتخارترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را دارد، در اولین تجربه شبکه نمایش خانگی‌اش قرار است یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند. پیش از این حضور مهران احمدی و باران کوثری در «اَبله» قطعی شده و انتخاب سایر بازیگران ادامه دارد. این مجموعه 26 قسمتی که فیلمنامه‌اش را علیرضا طالب‌زاده نوشته، موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده‌ای به نام هادی است که در نگارش فیلمنامه‌های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر ماجرای یکی از شخصیت‌های عجیبش به نام پریسا می‌شود.قرار است تصویربرداری‌ این اثر اواخر مرداد شروع شده و پخش آن بعد از مجموعه «شاهگوش» در اواسط مهر ماه آغاز شود.