دنیای اقتصاد: فرماندار شهرستان مبارکه در هفته ی گذشته به فولاد مبارکه شهرداران این منطقه آمدند تا ضمن دیدار با دکتر بهرام سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه و برخی از معاونین ایشان، راهکارهای گسترش تعامل فی مابین منطقه و صنعت را مورد بحث و بررسی قرار دهند. در این دیدار علی اصغر ذاکری هرندی فرماندار شهرستان مبارکه گفت: جای بسی افتخار است که در شرایط تحریم فولاد مبارکه توانسته است همچنان برای کشور افتخار آفرین باشد، امیدواریم که ما نیز بتوانیم برای موفقیت روز افزون این صنعت همکاری بیشتری داشته باشیم.
فرماندار مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه
به عنوان بزرگترین فولاد ساز کشور به موازات اجرای طرحهای توسعه خود، تعاملات سازنده خوبی با شهرستان مبارکه داشته است و مردم نیز این روند رو به رشد و توسعه را بخوبی لمس می نمایند.
وی ازمباحث مربوط به آلایندگیهای احتمالی صنعت در منطقه مبارکه به عنوان یکی از اصلیترین دغدغه های مردم این شهرستان یاد کرد و گفت: بنابر اقدامات اصلاحی صورت گرفته در فولاد مبارکه و گزارشاتی که از سوی مسئولین فولاد مبارکه ارایه گردیده متقابلاً مشاهده می کنیم که دغدغه های مردم نیز بطور کامل در حال رفع شدن است .
علی اصغر ذاکری هرندی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان مبارکه هیچ گونه چشم داشتی به اخذ عوارض و هزینه های مربوط به آلایندگی ندارند، بدیهی است که گرفتن هرگونه وجه
به عنوان عوارض آلایندگی هیچگونه سودی برای منطقه ندارد.
وی برقراری تعامل هرچه سازنده تر بین منطقه و صنعت را یکی از اهداف حضور خود و همراهان در فولاد مبارکه اعلام کرد وگفت: ما برآنیم که با بیش از 400 شرکتی که در شهرستان مبارکه قرار دارد شرایطی فراهم کنیم که در فضایی کاملاً صمیمانه و با رعایت کلیه الزامات قانونی، هم توسعه صنعت و هم توسعه عمران و آبادانی و فرهنگی هر چه بیشتر شهرستان را شاهد باشیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، در این دیدار دکتر بهرام سبحانی نیز ضمن تأکید بر لزوم همکاری و تعامل نزدیک فی مابین منطقه و صنعت گفت: رویکرد فولاد مبارکه از ابتدا تاکنون بر مبنای توسعه پایدار در منطقه بوده است و همواره این مهم را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.
مدیر عامل فولاد مبارکه تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر صنعت فولاد درکشور و به منظور حفظ شرایط رقابت وحضور قدرتمند دربازارهای داخلی و بین المللی سعی خواهیم کرد نسبت به اولویت بندی طرح های توسعه اقدام نماییم. همچنین به طرح های توسعه تأیید شده در سطح منطقه به منظور ایجاد اشتغال پایدار توجه خواهیم نمود. گفتنی است در این جلسه مباحث مشترک شهرستان مبارکه و صنعت از سوی دکتر سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه و فرماندار و شهرداران منطقه مبارکه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.