حمایت فولاد مبارکه از جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده رود

محمد ناظمی هرندی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اینکه توسعه جامعه در همه حوزه های فرهنگی از مسئولیت های اجتماعی این شرکت محسوب می شود، گفت: مسئولیتهای اجتماعی شرکت فولاد مبارکه همه حوزه های فرهنگی را شامل می شود و این مجموعه خود را ملزم به توسعه مباحث فرهنگی می داند و حمایت و حضور در جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده رود، با نگاه به اقتصاد مقاومتی این مهم را بیش از پیش عینیت می بخشد.

وی افزود: این شرکت به عنوان مولود انقلاب اسلامی، همواره تلاش نموده تا همسو با سیاستها و استراتژیهای کلان کشور حرکت نموده و استراتژیها و برنامه های خود را در جهت منافع کشور تدوین و اجرا نماید. در این راستا، پس از آن که اقتصاد مقاومتی به عنوان منظر اقتصادی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و یکی از مباحث مهم در اقتصاد کشور مطرح شد و بسیاری از صاحبنظران این مفهوم را راهکار مناسبی برای شرایط کنونی اقتصاد کشور و مقابله فعال با تحریمها و محدودیتهای تحمیل شده به کشور و مردم شریف دانستند، این مفهوم بسیار مهم را سر لوحه اهداف، استراتژیها و
برنامه های اجرایی خود قرار داد. شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا همواره برای بیان رویدادها و موفقیت هایی که کسب می کند با ارتباط با اصحاب رسانه ، روحیه امیدبخشی را در بین مردم ترویج می نماید. مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، راهبرد روابط عمومی شرکت را تعامل مثبت و سازنده با رسانه های گروهی به منظور ساخت جامعه آرمانی عنوان کرد و ادامه داد: نگرش مدیران شرکت فولاد مبارکه بر این اعتقاد استوار است که هدف این مجتمع عظیم خدمت به جامعه است. وی افزود: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها نیز، الگوسازی و انعکاس الگوهای موفق عملی در اقتصاد مقاومتی است. زمانی که سازمانی بخواهد متعالی شود، نمی تواند بی تفاوت نسبت به محیط پیرامون خود باشد، لذا باید تعاملات خوبی با جامعه داشته و در عین حال مسئولیت شناس باشد؛ در حقیقت نقش روابط عمومی ها در تعالی سازمانی، پیاده سازی فرایند ارتباطات و مسئولیت اجتماعی است.ناظمی هرندی مأموریت اصلی حوزه روابط عمومی را تقویت مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه عنوان کرد و گفت: مسئولیت روابط عمومی ها در بسیاری از مواقع انعکاس وقایعی است که اگر نشر داده شود، سبب الگوبرداری و عملیاتی شدن از سوی سایر سازمان ها خواهد شد و در این بین انعکاس مسئولیت های اجتماعی شرکت فولادمبارکه اصفهان نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد:مشارکت مالی شرکت فولادمبارکه در تکمیل مصلی بزرگ اصفهان، مشارکت مالی در تکمیل ورزشگاه بزرگ ۷۵۰۰۰ نفری نقش جهان اصفهان، انجام مساعدت های مختلف مالی در حوزه های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی، بهداشتی، درمانی و مذهبی، تالیف کتب تجربیات شرکت فولاد مبارکه (۵ جلد) و معرفی فولاد مبارکه در کتب دروس مقاطع مختلف تحصیلی جهت اشاعه فرهنگ صنعتی از جمله مواردی است که شرکت فولادمبارکه در راستای توسعه فرهنگی جامعه قدم برداشته و مردم عزیز در استان و کشور از مواهب این اقدامات بهره مند شده اند. وی افزود: در راستای استمرار فعالیت های اجتماعی شرکت فولادمبارکه، حمایت از جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده رود، نیز در دستور کار مدیران شرکت فولادمبارکه قرارگرفت که در این راه فولادمبارکه با استفاده از تجارب خود در عینیت بخشیدن به اقتصاد مقاومتی در کنار اصحاب هنر می تواند بهترین نتایج را به مردم نشان داده و با به ثبت رسیدن لحظه های تلاش فولادمردان فولادمبارکه در قالب مستندهای کوتاه، بخش عمده ای از تلاش ها به منصه ظهور رسانده شود.

حمایت فولاد مبارکه از جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده رود