روغن مار
روغن مار «جدیدترین فیلم علیرضا داودنژاد این روزها در گروه هنر و تجربه اکران شده است.
این فیلم در سکوت کامل خبری ساخته شده و مدت زمان این فیلم ۷۵ دقیقه است و فضایی تجربی دارد. بازیگران فیلم مثل تجربههای قبلی او از قبیل «کلاس هنرپیشگی» و «مصائب شیرین» از نابازیگرانی هستند که نسبت فامیلی نیز با او دارند. داودنژاد در یادداشتی درباره این فیلم نوشت: « بعضی چیزها که در روغن مار میبینید،نمونهای است از رابطه فرد و جمع و فوت و فنهایی که برای افسون جمع به کار گرفته میشود. صحنهای که در پیش و پس از اجرا و ضبط آن هیچ گونه ملاقات و گفتوگویی بین فیلمساز و بازیگران اتفاق نیفتاده است.
این فیلم در سکوت کامل خبری ساخته شده و مدت زمان این فیلم ۷۵ دقیقه است و فضایی تجربی دارد. بازیگران فیلم مثل تجربههای قبلی او از قبیل «کلاس هنرپیشگی» و «مصائب شیرین» از نابازیگرانی هستند که نسبت فامیلی نیز با او دارند. داودنژاد در یادداشتی درباره این فیلم نوشت: « بعضی چیزها که در روغن مار میبینید،نمونهای است از رابطه فرد و جمع و فوت و فنهایی که برای افسون جمع به کار گرفته میشود. صحنهای که در پیش و پس از اجرا و ضبط آن هیچ گونه ملاقات و گفتوگویی بین فیلمساز و بازیگران اتفاق نیفتاده است.
روغن مار «جدیدترین فیلم علیرضا داودنژاد این روزها در گروه هنر و تجربه اکران شده است.
این فیلم در سکوت کامل خبری ساخته شده و مدت زمان این فیلم ۷۵ دقیقه است و فضایی تجربی دارد. بازیگران فیلم مثل تجربههای قبلی او از قبیل «کلاس هنرپیشگی» و «مصائب شیرین» از نابازیگرانی هستند که نسبت فامیلی نیز با او دارند. داودنژاد در یادداشتی درباره این فیلم نوشت: « بعضی چیزها که در روغن مار میبینید،نمونهای است از رابطه فرد و جمع و فوت و فنهایی که برای افسون جمع به کار گرفته میشود. صحنهای که در پیش و پس از اجرا و ضبط آن هیچ گونه ملاقات و گفتوگویی بین فیلمساز و بازیگران اتفاق نیفتاده است. داستانی که اجرایی مستند و پلانهایی تکرارناپذیر دارد. »
این فیلم در سکوت کامل خبری ساخته شده و مدت زمان این فیلم ۷۵ دقیقه است و فضایی تجربی دارد. بازیگران فیلم مثل تجربههای قبلی او از قبیل «کلاس هنرپیشگی» و «مصائب شیرین» از نابازیگرانی هستند که نسبت فامیلی نیز با او دارند. داودنژاد در یادداشتی درباره این فیلم نوشت: « بعضی چیزها که در روغن مار میبینید،نمونهای است از رابطه فرد و جمع و فوت و فنهایی که برای افسون جمع به کار گرفته میشود. صحنهای که در پیش و پس از اجرا و ضبط آن هیچ گونه ملاقات و گفتوگویی بین فیلمساز و بازیگران اتفاق نیفتاده است. داستانی که اجرایی مستند و پلانهایی تکرارناپذیر دارد. »
ارسال نظر