مهدیس فرقانی اختلاف طبقاتی بین قیمت فروش واحدهای مسکونی در شمال و جنوب تهران از یک سو و از طرف دیگر معمولا نوع امکانات رفاهی و تفریحی که برای واحدهای مسکونی شمال تهران در نظر گرفته می‌شود، باعث شده است تا یکی از مصرف‌کننده‌ها در بازار مسکن موقعیت واحد مسکونی خود را با پنت هاوس‌های شمال تهران این چنین مقایسه کند.
وی در این رابطه با نوشتار طنزگونه اظهار کرده است: اگر، چهار میدان از سمت میدان تجریش پایین تر بیایید به پنت هاوس ما می‌رسید که 40 متر مربع زیر بنای آن است. نمای واحد ما شمال تا جنوب یا غرب تا شرق تهران نیست چراکه دیوار همسایه روبه‌رو منظره واحدمان است.
آپارتمان ما از سیستم حمل خودرو برخوردار است اما به این صورت که خودرو را سر کوچه که پارک می‌کنیم ماموران راهنمایی و رانندگی خودروی مان را به صورت رایگان به پارکینگ منتقل می‌کنند !
پشت بام هم به طور اتفاقی با برگ‌های درخت سر کوچه مزین شده که به اصطلاح روف گاردن آپارتمان ما به این شکل خود به خود طراحی شده است.
یکی از کاستی‌های آپارتمان ما عدم بهره مندی از آسانسور است اما در عوض از راه پله دلبازی برخوردار است.
از سوی دیگر سیستم تهویه خیلی هوشمند طراحی شده به طوری که ساکنان در زمستان با استفاده از پتو گرما حاصل می‌کنند و تابستان‌ها هم با تلفیق پنکه و کولر خنکی بیش از حد ایجاد می‌کنند.
ساکنان آپارتمان برای استفاده از استخر باید مسافتی را با اتوبوس و تاکسی طی کنند.
خلاصه واحد مسکونی ما از مزایای بی‌شمار دیگری نیز بهره‌مند است.
راستی قیمت هر متر مربع واحدمان ۲۸ میلیون ریال است!
این مصرف‌کننده در بازار مسکن واحد مسکونی خود را با چنین پنت هاوسی در کوه نور مقایسه کرده است: زیربنای این پنت هاوس ۱۷۱۷ متر مربع و قیمت هر متر مربع آن ۲۵ میلیون تومان است. پنت‌هاوس مذکور دارای استخر روی بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، آسانسور نفر بر اختصاصی، دستگیره‌ها و شیرآلات آب طلا، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، سیستم ضد حریق، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه است.