مدیر جدید املاک و مستغلات شهرداری مشهد منصوب شد
دنیای اقتصاد، گروه شهری-طی مراسمی مدیر جدید املاک و مستغلات شهرداری مشهد منصوب شد. به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، طی مراسمی از سوی معاون اقتصادی شهرداری مشهد سعیده شکاری به سمت مدیریت املاک و مستغلات شهرداری مشهد منصوب و مرتضی حقیقی تودیع شد.
تشریفاتی نشدن جلسات تودیع و معارفه
محمد رضا مزجی، معاون اقتصادی شهردار مشهد در نشست تکریم و معارفه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری مشهد اظهار کرد: برگزاری مراسم تودیع و معارفه در سازمان‌ها نباید به تشریفات بگذرد و این جلسات باید فرصتی برای تبیین خط‌مشی‌ها و آشنایی با سیاست‌گذاری‌ها و نیازمندی‌های شهرداری باشد. وی افزود: تسهیل و تسریع در کارها و تکریم مراجعان و اعمال دقیق مقررات و رعایت حقوق شهرداری و شهروندان و نظارت بر نگهداری و حفاظت از املاک و مستغلات شهرداری باید مورد توجه این مدیریت باشد.

تقدیر از عملکرد مدیر سابق
مزجی از تلاش‌های مرتضی حقیقی در پیشبرد اهداف شهرداری در مدیریت املاک و مستغلات تقدیر کرد و افزود: مدیریت جدید خانم سعیده شکاری نیز با روحیه پیگیری و انگیزه‌ای که در ایشان سراغ داریم قطعا در این مسیر به خوبی قدم خواهند برداشت.
مزجی به شعار درون‌سازمانی معاونت اقتصادی شهرداری که «نظم، دقت، سرعت برای خدمت» است، اشاره و ابراز امیدورای کرد که مدیران شهرداری گرایش به سوی عمل و خدمت به شهروندان داشته باشند. وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه باید از املاک و مستغلات شهرداری استفاده بهینه شود، گفت: تاکید معاونت اقتصادی در مبادلات و تملک املاک بر تهاتر است و تا جایی که امکان دارد نباید ملکی برای تملک به نفع شهرداری به صورت نقدی خریداری شود.

شهرداری باید به سمت
تهاتر املاک برود
مزجی تاکید کرد: اینکه به عنوان مثال در بافت فرسوده ملکی خریداری و سپس بلا استفاده
نگه داشته شود غلط است و شهرداری باید به سمت تهاتر املاک با شهروندان برود.
معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: سیاست شهرداری مشهد استفاده از املاک است و در ضمن ملک خاص یا محرمانه نیز باید سفره اش
برچیده شود. وی افزود: شهرداری کارخانه ندارد و از محل عوارض هم درآمد چندانی ندارد پس باید از همین املاک و مستغلات درآمد زایی داشته باشد.
گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران شهرداری و مشاور زنان شهردار مشهد برگزار شد؛ گزارش عملکرد این مدیریت نیز ارائه شد.