پرداخت وام به مستمری بگیران تأمین اجتماعی خراسان جنوبی
تسنیم- مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از آغاز پرداخت وام مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد.
مجید درویشی اظهار کرد: برای پرداخت این تسهیلات در مجموع ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به استان خراسان جنوبی اختصاص یافته است که تاکنون ۴۰درصد از این مبلغ برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان ومستمری‌بگیران به بانک رفاه تزریق شده است. مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: مابقی مبلغ نیز به‌زودی و پس از هزینه شدن اعتبار فعلی به بانک پرداخت خواهد شد و بازپرداخت تسهیلات پیش‌بینی‌شده ۳۶ ماهه خواهد بود.

وی بیان کرد: این تسهیلات ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران است که بدون سود پرداخت می‌شود و برای استفاده از این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن نخواهد بود. درویشی با بیان اینکه اعتبارات پیش‌بینی‌شده در دومرحله تا پایان سال به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان تعلق می‌گیرد، افزود: اولویت پرداخت این نوع تسهیلات بانکی بدون بهره، با متقاضیانی است که تاکنون از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند. وی تصریح کرد: مستمری‌بگیران و بازنشستگان می‌‎توانند برای دریافت این تسهیلات با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی محل سکونت خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.